insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er noe rart med pcen min nå, plutselig en dag for en stund siden ble Collin Macrea Rally 4 borte fra disken, tenkte ok, sikkert bare sletta ved et uhell men så ble Battlefield Vetnam også borte Etter dette har både Direct X (får ikke instalert det igjen pga en dum error) og Diverse andre progs sluttet å funke Nå i går slo også Autoprotect seg av på Norton, og får ikke skrudd den på pga det kommer en error. Norton has enconterd internal program error 4002,517 . Noen som har opplevd noe av det samme ? Har Scannet for både virus (online) og for spyware uten noe hell. Noen som har det "morsomt" med pcen min ? Noe merkelig skjer hvertfall og ikke akuratt så veldig morro. Tengt lenge på å formatere bare for å komme ut av møkket. Noen som vet noen løsning ? Lenke til kommentar
namnam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Norton har noen forslag her Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Norton har noen forslag her Sett og gjort det der men ingen forandring, tror jeg kommer til å formatere i morgen hvis ingen andre vet om noen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå