Dirty^Dog Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få til dette, med hvilke programmer? Trenger vel ett tv-kort.. Men med det jeg har prøvd å ta opp med tv-kortet ble det vanvittig dårlig kvalitet og vanvittig høy størrelse.. Er det i det hele tatt mulig å få en video ut på DVD i bra kvalitet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Du trenger ikke nødvendigvis et TV-kort for video capture, et hvilket som helst skjermkort med Video-In gjør samme nytten. Når du har koblet video-spilleren til video-inngangen på PCen, kan du bruke VirtualDub til å fange video-strømmen til AVI. Den ukomprimerte AVI-fila blir ganske stor så du bør bruke en DivX eller Xvid codec for å få den ned i en mer håndterlig størrelse. Når du har fått en avi-fil på 700MB (CD-R) eller 4,5GB (DVD+-R) kan du bruke et brenneprogram for å brenne til et format som kan leses av DVD spillere. Jeg tror bl.a Nero har flere funksjoner for dette (noen andre kan kanskje tipse deg om et gratis program som gjør samme nytten). Endret 28. april 2004 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Søk før du legger inn nye innlegg.... Det finnest veldig mange topicer, som er blitt postet før, som er akkurat det samme..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå