supernapa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har nextgentel Delta (2 mbit) adsl linje .. har en 3Com officeconnect 54Mbit trådløs router/gateway og 1 Bærbar pc med eb SMC 11Mbit USB adapter og en stasjonær pc med et pci-3com kort. har på begge kortene "VEry good" på signal og får på den stasjonære pcen over 1800 på itavisens speedometer ... mens jeg på den bærbare får toppen 500 Noen som har peiling på noe triksing jeg kan gjøre for å få opp hastigheten på den bærbare? eller er det usb adaptern fra SMC som suger? Hadde tidligere en usb-sak fra 3com som er gått i stykker men med den hadde jeg ikke noe problem å få 1800 i cps selv om signalet på den var vesentlig dårligere. Lenke til kommentar
Taped Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bytte til smc eller anne levrandør av kortet ditt (54 mbits -kort 11g- standaren)? Blir samme prinsippet som med en 10/100 switch. har du en pc med 10 mbit og et med 100 mbit, og kobler det til switchen. vil all trafikk gå på 10 mbit. SMC kortet ditt suger ikke men trekker ned pga av hastigheten den kjører på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå