Arronax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tror jeg fikk med det jeg ville spørre om i topic'en.. Hvordan funker lydstyrt neonlys? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) En mikrofon tar opp lydbølger og gir et blink feks: klapp klapp = blink blink EDIT: skrifleifeneren Endret 28. april 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 I teorien funker det supert! Prøv med noen heftige lydkilder, og det vil lyse konstant. er ikke særlig å annbefale hvis du hadde planer om "disco" neon Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg har lyd saken til sunbeam.... personlig syns jeg den er litt for følsom Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 I den premien jeg vant her for kort tid siden var det bla 2 stk Antec Led light tuber i en sånn er det 6 kraftige dioder og en "styreenhet" som du plaserer hvor du ønsker. Denne kan stilles i posisjon av , konstant på , blinkende eller blinkende etter lyd/tale , den siste innstillingen er det trinnløs følsomhet på , har montert den ene i aopenkabinettet med følern liggende oppå skrivebordet og den fungerer fint , reagerer på musikken og blinker med kraftig blått lys inne i kabinettet . Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 på den jeg har kan du stille på følsomheten.. stiller du det helt ned må du gape/spille veldig høyt.. på fullt stopper nesten ikke å "blinke/lyse" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå