Stig-Arne Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Microstar K7T Turbo, KT133A-chipsett, Socket-A... Treng ett nytt hk. pga. ett aldri så lite uhell.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg har det HK'et har ikke hat noen problemer med det, utenom at et SCSI kort ikke likte den ene PCI slotten jeg satte det i...(resulterte i over en måned med kontinuerlige reinstalleringer av windows, bytting av HD(som jeg trodde var problemet, ettersom jeg hadde bytta hard diske rett før problemet oppstod...)) men ellers er det et helt greit kort det ja...har IKKE erfaringer med overklokking av det.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Greit nok kort det, så lenge du får det billig. Døde ditt MSI K7T-pro også? join the club.. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg er også medlem av den klubben. Mitt MSI K7T Pro 2-A tok også kvelden for noen månder siden. Fikk nytt på garantien :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå