umpalumpa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=15024 Her er noen smakbiter fra Doom 3 til Xbox Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 De har ofret en del av grafikken, men ganske bra til å være på et Geforce 3 kort(modifisert). Men så lenge opplevelsen er den samme så blir det nok bra. Synes FPS spill passer best på PC med mus og tastatur enn på konsoll...menmen. Gleder meg til det kommer ut iallefall.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Forskjellen er jo enorm fra PC'en... Men opplevelsen blir nok den samme ja, i alle fall nesten. Og kunne ikke være mer enig med deg, TCi, FPS skal spilles med tastatur og mus! Jeg har selv både god nok PC og en XBOX, og jeg er ikke i tvil om at jeg vil kjøpe det til PC'en... Men hvorfor har du postet XBOX-screens i PC-kategorien? Den bør flyttes... Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Men hvorfor har du postet XBOX-screens i PC-kategorien? Den bør flyttes... Done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå