inaktiv000 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var innom på Elektrobrukt i Stavanger idag sammen med mamma... hun hadde kjøpt en komfyr for et par uker siden (ny), og det var et eller annet hun lurte på med den. Mannen som hjalp oss sa han kunne komme ut i morgen - på dagen eller kveldstid - for å se på det Når vi kjøpte komfyren, hadde han visst ordnet den slik at høyden passet akkurat inn på kjøkkenet. Slik service finnes vel ikke mange plasser lenger Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Og hva har dette med webshops å gjøre? Skal vi liksom diskutere komfyrer her nå? :!: Lenke til kommentar
alfern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Kanskje han mannen er ute etter mor di Endret 28. april 2004 av alfern Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 hmm, ser mange diskuterer elkjøp, da er vel elektrobrukt like relevant. de selger tver/hifi og sånt tror jeg, vet ikke helt hvordan det er med datatutstyr... tenkte hvertfall at det var greit å dele en positiv erfaring også, ikke bare klaging! Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hva var linken til "elektrobrukt" sin webshop? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 beklager så meget da... neste gang jeg finner en butikk med bra service kan jeg holde kjeft Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Og finn gjerne en som faktisk har webshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå