Sir_cruz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 når jeg motar bluthooth ting så kommmer de rett inn på MELDINGER ikke sant... men jeg vill mota de direkte på MMC kortet !? hvordan en ting til på 3650 har jeg lakt inn noen themes... hvor finner jeg themsa og åssen opner jeg de/bruker ? Kan hende at de bare er til 6600 da eller ? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Hvis du skal få meldinger innpå minnekort så må du gjøre følgende:Gå innpå meldinger>velg>innstillinger>bla deg ned noe som "annet",der kan velge om du vil bruke minnekort eller telefonminnet Det med themes går vel bare på 6600 da det ikke er noe egen meny som heter temaer eller kanskje de ligger der hvor kan legge inn bilder du laster ned fra nettet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 tengte meg det ikke gikk med temaer ja ... Smartluncher funker fett dahh men det er stygt !! takker for VERDIG svar (som funka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå