DJViking Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som vet hvordan jeg kan tvinge systemet: Windows 2000 til å fjerne en prosess som kjører hvor jeg får access denied når jeg prøver å fjerne den? Er det mulig å tvinge fjerning av en slik prosess(Det er ikke en system-fil) ? Er det mulig å finne ut hvilken prosess som bruker en bestemt fil ? Jeg vil slette en fil som jeg ikke får lovt til fordi den er i bruk.... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det mulig å finne ut hvilken prosess som bruker en bestemt fil ? En måte å finne det ut på er å bruke windows søk etter mapper og filer og søke på den prossessen Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Når du prøver å slette en fil får du bare ACCESS DENIED pga at filen er i bruk. Det du IKKE får vite er hvilken prosess som bruker den. Dermed kan du ikke søke etter den Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er som oftest en god grunn til at du ikke kan avslutte prosessen. Hvilken er det snakk om?? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hva slags fil er det du ikke får slettet? Det er mange tråder her på forumet som forteller deg hvordan du kan slette feks *avi filer som har låst seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå