Coffie=JavaCode Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jippi! Snart 0,00000000000005 milliarder poster! Tror du på edite den. Har du skrevte 0,5 Poster??? Det er da bare 12stk nuller i milliard. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Celeron er vel Intels sitt billigmerke som de startet for å konkurrere med seg selv og dermed ta større del av markedet... Nei, Celeron er Intel sin billig CPU, men det er ikke et datterselvskap som lager de. Og når du never Intel mener du P4 (NW)/ Pres.?? De har jo flere CPUer enn det. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Jippi! Snart 0,00000000000005 milliarder poster! Tror du på edite den. Har du skrevte 0,5 Poster??? Det er da bare 12stk nuller i milliard. Hehe, bare trykka Jippi! Har skrevet 0,00000000005 milliarder poster! Endret 28. april 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Det kommer jo en del an på resten av pc-en din. om den har mange flaskehalser utenfor CPU, vil ikke en mye raskere CPU gjøre PC-en raskere. F.eks. om du har 64MB sd-ram ehh? 64 Sd-ram på en 2.6ghz cpu? tviler sterkt¨på at det sitter folk med prossesorer over 1.5ghz som har under 128mb ram. men 256mb ddr holder faktisk ganske bra. det er ikke nødvendig med mer enn 256mb ddr minne etter mine erfaringer, kommer ann på hvor mange programmer du kjører og om du driver video redigering da... men 256mb pleier å holde til vanlig bruk. kanskje til vanlig bruk, men hvis du skal spille så sluker de nye spillene minne Tja, kommer jo ann på hvem vi spør, andre er jo mer kresne enn andre, men jeg har ikke opplevd noen som helst problemer på Ut2003 med 256mb ddr minne, men da kjører jeg jo self ingen programmer i bakrunnen heller. som sagt, hvor mye minne vi Trenger kommer jo helt ann på hva man bruker maskinen til og hvor kresen man er. Endret 28. april 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du prøvd Far Cry eller BF V? Prøv det før du uttaler deg før du sier hvem som er kresene. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du prøvd Far Cry eller BF V? Prøv det før du uttaler deg før du sier hvem som er kresene. har prøvd BF V, det gikk helt fint det skjønner du, hvis det hadde hakket der så er det nok ikke minne som hadde hatt skylden, men skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du prøvd Far Cry eller BF V? Prøv det før du uttaler deg før du sier hvem som er kresene. Har begge spillene og jeg vil si at Bf V funker utmerket med 512MB med minne!Når det gjelder FarCry så merker jeg veldig godt at 512MB er for lite! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du prøvd Far Cry eller BF V? Prøv det før du uttaler deg før du sier hvem som er kresene. Har begge spillene og jeg vil si at Bf V funker utmerket med 512MB med minne!Når det gjelder FarCry så merker jeg veldig godt at 512MB er for lite! jaha, nei det vet jeg ikke, spiller ikke så mye, men litt må til. har verken prøvd eller sett far cry så det kan jeg ikke uttale meg noe om, men min menig er at til det meste så holder 256mb ddr minne, hvis da ikke skal spille alt 110% glatt og på høyeste oppløsningen osv, da kan nok 256mb minne bli lite, men på normal oppløsning 800x600 og 1024x768 pleier ting å gå sånn tålig bra med 256mb minne. Jeg har 512mb minne i maskinen min nå, og jeg kan ikke si jeg merker så store forskjellene, får kansje 100 peong mer på minne poeng i Pc mark2002, også kan jeg ha oppe flere unødvenige programmer oppe osv, kansje litt raskere til windows, men ikke meget merkbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå