adsfiklam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Topic sier vel det meste. Hvilken metode er den vanligste/enkleste? Takk Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ved å bruke en såkalt teaterdolk, der knivbladet forsvinner inn i skaftet. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Ved å bruke en såkalt teaterdolk, der knivbladet forsvinner inn i skaftet. Hmm... tenkte meg nesten det. Hvor kan jeg få tak i en sånn? EDIT: Fant en her!. For å si det sånn så hadde jeg tenkt meg noe litt bedre en dette Endret 28. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, hvis du har en annen (ekte) kniv som du bruker før den skal stikkes inn i offeret, og så bytter ut, så er det ikke sikkert at tilskueren ser forskjell. Men den så ikke veldig ekte ut, den du fant, skal være enig i det.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Klipping, klipping, klipping Du trenger ikke vise at kniven går inn i kroppen - personen beveger hånda raskt med kniven mot magen til ha andre. Så klipper du til fjeset av han som blir stukket --> "aaarrgh" :|:o Så kommer kniven opp blodig i et klipp og du ser såret knivet påførte i det andre... Eller noe sånnt. Enkelt eksempel. -- En blir overrasket når en ser hvor ofte dette "trikset" faktisk er brukt på en hel rekke ting. Veldig ofte skal det også skje en avretting, eller et drap - ofte ser du ikke hva som skjer - du hører bare smellet... Enkelt å lage film må den måten Også er det jo noen som også mener at "less is more" -> "mindre er mer", som jeg selv synes passer ganske så ofte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Noen som har sett Pulp Fiction? Tenk overdose scenen, Travolta skal stikke Thurman. Bruk samme metode som de gjorde, ha kniven rett over der den skal treffe, og dra den opp. Så kjører du filmen baklengs og "Vips", ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå