Yamato47 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei hei, Jeg bygger ei maskin til fattern og lurer på hvilken dvd-brenner jeg skal putte inn. Prioritering: 1. Problemløshet, at alt virker, både mht cd-er og dvd-er. 2. Software-bundle. 3. Støy. 4. Pris. Noen tips? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Nå veit jeg ikke hvilken programvare du helst ser at skal følge med, så å anbefale en brenner utfra dette kan jeg ikke. Men jeg vil anbefale Nec Nd2500, som netshop og komplett selger for 749 kr denne uken. Dette er bulk versjon, og du får dermed ikke med noe program i det hele. Men det er egentlig en smal sak å skaffe utenom. Brenneren er ihvertfall meget bra, og til en så lav pris er det et knallkjøp. Den finnes vel i retail forpakning også, der du får med litt ymse programvare. Er ikke helt sikker på hva det er oppi den. Jeg er ganske fornøyd med programvarepakken som fulgte med min Plextor Px-708A brenner (retail), men denne er noe dyrere enn Nec. Nec sin brenner gir faktisk litt bedre kvalitet på brenningen enn Plextor også. Men Plextor er veldig fin på finish og støy. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Plextor har den beste programvarepakken. Hvis du har tid til å vente på PX-712 får du med både Nero 6 og Pinnacle Studio 9, og selvsagt også Plextools. Men hvis du bare trenger Nero får du kjøpt OEM versjonen for 110kr hos Netshop, og som arehb alt har sagt selger de ND-2500 for 745kr denne uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå