{RS} Alterian [ChK] Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tenkte at jeg skulle legge inn D2 +LoD nå en av dagene selv. Så hvis folk er interessert så kan vi jo lage en liten gamer.no exp gruppe Skulle ønske jeg kunne, men har ikke internet hjemme. Sitter å poster bare når jeg er på skolen. *gleder seg til sommeren, fordi da får vi bredbånd hjemme* Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ' date='29/04/2004 : 10:00'] Tenkte at jeg skulle legge inn D2 +LoD nå en av dagene selv. Så hvis folk er interessert så kan vi jo lage en liten gamer.no exp gruppe Skulle ønske jeg kunne, men har ikke internet hjemme. Sitter å poster bare når jeg er på skolen. *gleder seg til sommeren, fordi da får vi bredbånd hjemme* Jeg hadde Diablo2+LOD før, men nå har jeg mistet det. Kanskje jeg kan om jeg finner det igjen. Får se... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) spillte en stund med paladin og han ver kanskje den beste til å starte opp med, man er overlegen mot dårlige og middels folk, men når man møter ubre monstre så er vell berbar den beste, eller uuuuber necromancer slik at du kan leve opp en hær, det er gøy :D :D Endret 29. april 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 begynner å bli lenge siden jeg spilte. men da jeg spilte var iallfall necromancer den dårligste char på spillet Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 begynner å bli lenge siden jeg spilte. men da jeg spilte var iallfall necromancer den dårligste char på spillet Tja, jeg vil si at Necromancer er nokså bra, bare du vet hvordan man bruker den Men startet iallefall opp en Assasin til slutt.. Får se om den blir noe bra, Satser på trap og speed i starten Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Blir det noe av Gamer.no gruppe eller? Hadde vært stilig, jeg spiller iallefall på Europe som ladder character Account name er at4ri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå