Gå til innhold

Diablo 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Start med Paladin. Så konsentrer du deg om å ta masse i Blessed Hammer pluss de skillsa som gir bonuser til Blesse Hammer. Kan også være lurt og ta noen skills i Holy Shield (<rett?) og Consentration.

Hammerdin er best!!

Hørtes greit ut det her, startet opp en Assasin igår, ettersom jeg husker var den ganske så bra..

Endret av Artex
Lenke til kommentar
Start med Paladin. Så konsentrer du deg om å ta masse i Blessed Hammer pluss de skillsa som gir bonuser til Blesse Hammer. Kan også være lurt og ta noen skills i Holy Shield (<rett?) og Consentration.

Hammerdin er best!!

Paladins burde bruke Aura'er. Har aldri likt å bruke Blessed hammer...

liker bedre å bruke arua og Zeal.

Og når du kommer til det punktet hvor du måter 'Immune to physical' bruker du den elemental skillen (Vengeance?)

Men jeg foretrekker å starte med barbar eller sorceress...

Uansett hvilken du bruker, lykke til ;)

Lenke til kommentar
' date='28/04/2004 : 14:28'] Har foresten en måte å gå opp level veldig fort... :p

Hvis noen har lyst til å vite?

Rush, kanskje?

Eller kanskje, husker ikke helt hva den heter, men tror det ble kalt: "Blood-Run" eller.no.. Der gikk man temmelig fort opp levler, også var det et brett med noen Stein-gorgoyler, husker ikke hva den het, men der gikk man opp noen levler :)

Lenke til kommentar

pala :no: Det er så kjedelig i lengden.. Du må alltid ha med deg folk når du skal spille i hell, hvis du ikke har en elite pala, noe jeg tviler på at du klarer å mekke med din første char.

Anbefaller barbar, det er lett å spille med, er ikke så vanskelig å skaffe ok stuff til han, og når du har lvl'a barben din endel, så har du fått med deg endel bra stuff. Når du etterhvert begynner å få bra nok stuff, kan du lage en mf barb, eller en mf sorc. Om du skal ha en mf barb så _kan_ du få mye mf med riktig utstyr, men det er dyrt.

Ville heller startet med en mf sorc, da det ikke er så vanvittig dyrt for stuff til henne, og hun har teleport, dvs. du kan ta masse baal runs/mephisto runs og samle opp stuff.

gl ;)

Lenke til kommentar

Greit å ha en pala hvis du spiller i klan, og det er greit å exp'e med ettersom de du spiller med klarer seg bedre.. men ulempene er at om du ikke spiller med klan, så er det kjipt å drive å dalte rundt og exp'e, mens de forran deg går og dreper og tar alt stuffet.

Lenke til kommentar
Uannsett, liker Necromancer ganske godt jeg :p

Er gøyalt og plage folk med Bone wall :devil:

Necromancer er stilig :p gikk inn på secret cow level på normal, med en necromancer på nærmere level 40 (alt spelt i single player)

å køyre igang bone spear der inne då....snakk om å lage slagmark :D

Ellers har eg dårlig erfaring med barbar....funker fett heilt til du kommer til siste gjennomkøyring. Då fikk eg problem. Men så er det meget mulig eg valgte feil rute under oppgradering av diverse levels...

Lenke til kommentar
Uannsett, liker Necromancer ganske godt jeg :p

Er gøyalt og plage folk med Bone wall  :devil:

Necromancer er stilig :p gikk inn på secret cow level på normal, med en necromancer på nærmere level 40 (alt spelt i single player)

å køyre igang bone spear der inne då....snakk om å lage slagmark :D

Ellers har eg dårlig erfaring med barbar....funker fett heilt til du kommer til siste gjennomkøyring. Då fikk eg problem. Men så er det meget mulig eg valgte feil rute under oppgradering av diverse levels...

Mm, er en god del ting man må/burde forholde seg til for å få det til bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...