nilka Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Apple med iTunes 4.5 Apples iTunes har blitt en av de aller mest brukte og kjente programmene for musikkavspilling. For nøyaktig 1 år siden introduserte Apple iTunes Music Store, en musikkbutikk for lovlig nedlastning av mp3. I dag har Steve Jobs holdt pressekonferanse om reultatet så langt og noen nyheter dukket også opp. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) 1) Jeg er kjempe glad over at Amac endelig er så god som jeg hadde håpet på. 2) Itunes 4,5 har gjort QT enda mer integrert, og det er bra. ER klar for ITS Europa. Amac is not dead. Endret 30. april 2004 av Macfan Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette er bra, endelig litt fremgang her! Gleder meg til iTunestore inntar Norge, da skal jeg bli kunde. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når kommer 4.5 på norsk. når jeg trykker går inn på http://www.apple.com/no/itunes/download får jeg bare versjon 4.2. Om en går inn på siden til den engelske varianten står det at 4.5 støtter en masse språk, deriblandt norsk, men det var veldig engelsk det jeg fikk innstallert... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Windows-versjonen er engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå