2K Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har problemer med at musepekeren forsvinner i 3D-program. Den "fungerer" fortsatt, men musepekeren viser ikke.. Har et ATI radeon 9200se-128mb skjermkort.Skjermen er en Samsung syncmaster 173T. Alle drivere er oppdaterte, og de fleste support-funksjoner er forsøkt uten resultat.. Kan noen hjelpe meg? Må jeg skifte skjermkort? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Har problemer med at musepekeren forsvinner i 3D-program. Den "fungerer" fortsatt, men musepekeren viser ikke.. Har et ATI radeon 9200se-128mb skjermkort.Skjermen er en Samsung syncmaster 173T. Alle drivere er oppdaterte, og de fleste support-funksjoner er forsøkt uten resultat.. Kan noen hjelpe meg? Må jeg skifte skjermkort? Har hatt samme problem i OpenGl spill etter at jeg oppgradert til 4.4. Ville vært fint med en løsning på dette. Har et Connect3D 9600 PRO AIW Endret 28. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
2K Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Solid edge er også basert på open GL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå