magnus.o Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Trenger en smule hjelp! Skal kjøpe CoolerMaster Wave Master kabinettet og tenkte jeg også skulle komme i gang med S-ATA disk når jeg alikevel skal bytte ut en del ting og tang. Trenger man en spesiell type PSU når man skal kjøre S-ATA disker? Noe mer man bør ta i betraktning? Lenke til kommentar
Sid83 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen disker krever spesiell S-ATA strømtilkobling, dette vet jeg Tagan PSU'ene har. Du får også S-ATA disker som støtter vanlig plugg. Tagan PSU fåes kjøpt hos Pcstyling.no Disse er da på 330, 380 og 480 W Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) nei du kan kjøpe slike overganger frå vanleg kobling til Sata(straum altså). det følger med dei fleste dyre psuer... enermax har i alle fall Endret 28. april 2004 av ghost7 Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 mange disker fks WD raptor støtter både molex og s-ata strøm. Og ja, overganger finnes. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er jo kjekt å ha s-ata utgnager på psuen da. slipper du de overgnagene. og er godt ha å ha en krafig psu med en gnag du skal oppgradere litt så slipper du å kjøpe ny senere. Har sett noen strømforskyninger med 2 s-ata utgnager Levicom og Termaltake sine har hvertfall 1 s-ata utgnag Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Er jo kjekt å ha s-ata utgnager på psuen da. slipper du de overgnagene.og er godt ha å ha en krafig psu med en gnag du skal oppgradere litt så slipper du å kjøpe ny senere. Har sett noen strømforskyninger med 2 s-ata utgnager Levicom og Termaltake sine har hvertfall 1 s-ata utgnag Du er meg en krafig gnager du... Endret 29. april 2004 av jonpet55 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er jo kjekt å ha s-ata utgnager på psuen da. slipper du de overgnagene.og er godt ha å ha en krafig psu med en gnag du skal oppgradere litt så slipper du å kjøpe ny senere. Har sett noen strømforskyninger med 2 s-ata utgnager Levicom og Termaltake sine har hvertfall 1 s-ata utgnag chieftec har også en.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå