Riotguy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Spill Grafitti på www.1001spill.no! Megakult spill! Simpelt, men moro! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er kjempemorsomt. Artig tidsfordriv hvertfall. Og jeg har tegna eplet tre ganger nå. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 skal teste det når jeg sitter på skolen en gang. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det er kjempemorsomt. Artig tidsfordriv hvertfall. Og jeg har tegna eplet tre ganger nå. Haha! det første jeg skriver når noen skal tegne er "apple", "fish" og "elephant".... hehe Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Spill Grafitti på www.1001spill.no!Megakult spill! Simpelt, men moro! Liker egentlig bedre Tegnespillet på www.jippii.no jeg. Men det er bra grafitti og da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De beste internett-spillene må være et som heter Heli også er det et til veldig bra som jeg ikke husker navnet på.. Det er en sånn isbjørn som hiver rundt på pingviner! Utrolig artig! Du finner de Her! Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Spill Grafitti på www.1001spill.no!Megakult spill! Simpelt, men moro! Liker egentlig bedre Tegnespillet på www.jippii.no jeg. Men det er bra grafitti og da Lol, fordi du ikke kan engelsk? :S Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ' date='29/04/2004 : 12:51'] Spill Grafitti på www.1001spill.no!Megakult spill! Simpelt, men moro! Liker egentlig bedre Tegnespillet på www.jippii.no jeg. Men det er bra grafitti og da Lol, fordi du ikke kan engelsk? :S hehe, veldig morsomt...... nei, men jeg liker det bare bedre. Du da? Fordi du ikke kan norsk? Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ,29/04/2004 : 12:51] Spill Grafitti på www.1001spill.no!Megakult spill! Simpelt, men moro! Liker egentlig bedre Tegnespillet på www.jippii.no jeg. Men det er bra grafitti og da Lol, fordi du ikke kan engelsk? :S hehe, veldig morsomt...... nei, men jeg liker det bare bedre. Du da? Fordi du ikke kan norsk? Ser det ut som jeg ikke kan norsk? :S Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ' date='29/04/2004 : 12:56'] ,29/04/2004 : 12:51] Spill Grafitti på www.1001spill.no!Megakult spill! Simpelt, men moro! Liker egentlig bedre Tegnespillet på www.jippii.no jeg. Men det er bra grafitti og da Lol, fordi du ikke kan engelsk? :S hehe, veldig morsomt...... nei, men jeg liker det bare bedre. Du da? Fordi du ikke kan norsk? Ser det ut som jeg ikke kan norsk? :S Vet ikke jeg vel. Skal jeg se deg gjennom her da? Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Slutt spammingen takk?.... Tegnespillet på jippi er kjedelig. du har for mange hjelpemidler. Og det at det er på engelsk er et pluss.. Du lærer jo litt! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Slutt spammingen takk?....Tegnespillet på jippi er kjedelig. du har for mange hjelpemidler. Og det at det er på engelsk er et pluss.. Du lærer jo litt! At det er engelsk er ikke det som er dårlig med det. At jippii er bedre er at der kan du snakke med de andre mens du tipper ord. Det er ikke på grafitti. Der er det bokser det kommer opp på, ikke bra å skrive ord der. ingen ser det jo..... Jippii tegnespillet er hakket bedre ville jeg si, men det er bare min mening da Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Slutt spammingen takk?....Tegnespillet på jippi er kjedelig. du har for mange hjelpemidler. Og det at det er på engelsk er et pluss.. Du lærer jo litt! At det er engelsk er ikke det som er dårlig med det. At jippii er bedre er at der kan du snakke med de andre mens du tipper ord. Det er ikke på grafitti. Der er det bokser det kommer opp på, ikke bra å skrive ord der. ingen ser det jo..... Jippii tegnespillet er hakket bedre ville jeg si, men det er bare min mening da Det er ikke en chat dette her... Det er et spill. Men det går fint an å snakke med andre brukere... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Og hele denne posten begynner å minne om en chat.... *Nesten bare venter på en mod som kommer og stenger* Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 http://www.isketch.net/som er verdt noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå