Gå til innhold

CS- en pest og plage?

Anbefalte innlegg

Jeg er en cs-gamer sammen med mange andre.

Jeg vet ikke helt hvorfor så mange spiller det, det er vel bare en "trend." Det er også ganske populært blant fjortisser som du sier.

Hvorfor jeg spiller CS?

1. Jeg synes det er artig og det er et spill jeg ikke går lei

2. Gameplayet er jo bra og det blir underholdenes.

3. Jeg har egentlig ikke bedre å gjøre hvis det ikke er noe som skjer.

Ja, jeg har også tid til venner, fester t.o.m fester.

Nei, jeg vil ikke si at jeg bruker det såkalte "cs-språket" noe særlig, kanskje oss gamere i mellom.

Om jeg er cs nerd? Vet ikke jeg, synes egentlig ikke det selv. Det får resten avgjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS skaper litt oftest litt for serøst, de som spiller ut/quake/warcraft sitte ikkje å whine om der komme på litt musikk på et eller aent lan, de e jo likt for alle.

Lyd er utrolig viktig i cs.

DM og Strategis spill er ikke lyd like viktig.

Err, lyd er *Utrolig* viktig i UT og Quake, lyden sier nesten mer en bildet, for du om du minster folk ut av bildet, er lyden det eneste som kan hjelpe deg, samt du må vite når folk kommer etc.

Lyd er minst like viktig i UT som i CS.

Jeg spiller/spillte både UT og CS.

Min MENING er at lyden er viktigere i cs.

Lenke til kommentar

CS skaper litt oftest litt for serøst, de som spiller ut/quake/warcraft sitte ikkje å whine om der komme på litt musikk på et eller aent lan, de e jo likt for alle.

Lyd er utrolig viktig i cs.

DM og Strategis spill er ikke lyd like viktig.

Err, lyd er *Utrolig* viktig i UT og Quake, lyden sier nesten mer en bildet, for du om du minster folk ut av bildet, er lyden det eneste som kan hjelpe deg, samt du må vite når folk kommer etc.

Lyd er minst like viktig i UT som i CS.

Jeg spiller/spillte både UT og CS.

Min MENING er at lyden er viktigere i cs.

Jeg vil ikke si at lyder er så ekstremt viktig når det gjelder UT.

Jeg har selv spilt UT i noen år og har klart meg utmerket uten det med lyden :)

Når jeg spiller UT spiller jeg helst med mp3. :thumbup:

Lenke til kommentar

det. cs er en pest og en plage, veldig overvurdert og burde ikke spilles så mye som det gjør. suger ikke. har jeg skrevet det? teite meg. men jeg er iallfall søt.

dette emnet har gått stokker over stein.

jan barthurer hele gjengen.

Lenke til kommentar
Noen andre som har sett kombinasjonen cs + WC3??

Så og sei alle som spiller d ene, spiller d andre....(Må bare si at begge er møkkaspill :yes: )

men det er veldig kjekt å teamkille teite folk på ditt eget lag i warcraft mod.

Lenke til kommentar

Har vert cs addict/wannbe progamer.. hehe :hmm: ..... Men jeg har nettop blitt drit lei av det og jeg får aldri tid til å spille det uansett.. Jeg har sikkert spillt aktivt i 4år :blush: ... Mye bedre med andre ting en cs, men det er d eneste spillet som jeg ikke har gått lei av etter 5min- toppen 7dager, seriøst... :roll:

Lenke til kommentar

noen her som spiller soldier of fortune 2 veldig likt cs bare bedre grafikk og litt raskere gameplay,men i samme sjangeren.jeg syns det er det beste mp spill til dags dato..men det er nå min mening.

tviler på at det er så mange "fjortiser" som spiller cs lengre da jeg tror de sikler på litt bedre grafikk,slik mange av de som er litt eldre her gjorde da de kjøpte cs for lenge siden

syns heller ikke at grafikk betyr alt,alt for mange har pcer som ikke klarer å drive nye spill slik som farcry eller bf vietnam,men om 2 år har de muligens det.er ikke gøy å spille et spill som pcen ikke klarer å drive bra nok,det er et mareritt.

det som gjør at et spill lever lenge er ikke bare spillet i seg selv men også comunitiet som stadig fornyer spillet med nye mods og brett,syns det er litt fett jeg

Lenke til kommentar
noen her som spiller soldier of fortune 2 veldig likt cs bare bedre grafikk og litt raskere gameplay,men i samme sjangeren.jeg syns det er det beste mp spill til dags dato..men det er nå min mening.

tviler på at det er så mange "fjortiser" som spiller cs lengre da jeg tror de sikler på litt bedre grafikk,slik mange av de som er litt eldre her gjorde da de kjøpte cs for lenge siden

syns heller ikke at grafikk betyr alt,alt for mange har pcer som ikke klarer å drive nye spill slik som farcry eller bf vietnam,men om 2 år har de muligens det.er ikke gøy å spille et spill som pcen ikke klarer å drive bra nok,det er et mareritt.

det som gjør at et spill lever lenge er ikke bare spillet i seg selv men også comunitiet som stadig fornyer spillet med nye mods og brett,syns det er litt fett jeg

SOF2 er ganske langt i fra cs vil nå jeg si da.

SOF2 er vertfall ikke samme sjangeren som du sier.

SOF2 er bare et voldelig spill som ikke er så ekstremt kult som noen skal ha det til.

Det var ganke kult å lire SOF2 på venneLAN for da blir jo folk så sure, men den tid er over. CS står fortsatt høyt når det gjelder LAN :D

Lenke til kommentar

sof 2 er ikke bare et voldspill nå lengre,det finnes sinnsykt mye mods til det,så det er litt feil å si.gameplayet er også utrolig bra...

har spilt cs selv så jeg vet hva forskjellen er,eneste jeg prøver å si er at folk som spiller cs kan like sof 2 også..

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

Det er klart at CS har utdatert grafikk, men det har allikvel et meget bra gameplay.

Jeg spillte selv aktivt cs i 3 år. Og nå er jeg møkka-lei.

Det som ødela CS for meg var det nye CS-Miljøet. Det ble stadig mer og mer kvining , mer og mer under alderen 15 begynte å spille spillet.(Men må bare si at alderen ikke alltid har noe å si.) En annen ting som irriterte meg skikkelig med disse nye og "uvitende" var at de trodde counter-strike var et helt eget spill , og aldri hadde prøvd Half Life , eller værre, aldri hørt om det! Det går en grense.

Half Life er roten til CS.

Jeg var , og er fremdeles fan av half life , et av de beste spillene ever. Og disse moddene som det kom til half life var bonus, og mann kan kalle cs et ekstra bonus. Jeg endte opp med å spille det i 3 år. Jeg ble lei av cs generelt , spesielt pågrunn av det nye cs miljøet og startet med Day of Defeat.

Nå spiller jeg ingenting fast lenger , jeg prøver omtrent alle nye spill og ingen har samme gnisten som CS.(det nærmeste til nå er war3) Men det er klart at det er mange nye fantastiske spill der ute også, men de nytes på lan :) Mange av de nye spillene har bra multiplayer del , men passer best til lan.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Litt Off-Topic, men...

Denne tråden levde lenge gitt!

Den har visst 1mnd jubileum i dag! Hipp, Hipp, Hurra! *spiser kaker & drikker brus*

Back to Topic: Jeg synes CS suger hardere enn....Jenna Jameson!(?)

MEN! Hvorfor i H****TE satt jeg å spilte CS på nett sammen med en haug med geeker i stad da? :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Det var da et svært useriøst og latterlig innlegg Ketchup?...

Og grafikken i cs er kanskje uoppdatert, men du kan laste ned diverse addons\texture filer, som du bytter ut med de gamle, og da kan du ende opp med doom 3 grafikk til slutt

Det er bare tull og tøys... HL1 motoren er en modifisert Q2-motor og har så godt som ingen av de nye funksjonene som DIII har. HL-motoren er tweaket så godt som til maks og du kan bare forbedre grafikken i CS minimalt, og du kan aldri få noe som er i nærheten av god grafikk.

Nå er det ikke så lenge til Counterstrike Soure kommer heller da (Half-life 2: Counter-Strike, til dere newbs). Da kan vi se hvem som snakker om uoppdatert grafikk og textures  . Da kan dere gamle folk opp i 30 - 40 åra sitte der og spille deltaforce landwarrior mens resten av 14issa og nørde barna koser seg med "The game of all times". Kripples! Go 14isser!!

Ja, hvis de da har oppdatert det gameplayet litt, så får vi kanskje et bra spill med fin atmosfære. Kanskje de har laget noen akseptable lyder også.

CS var et ok spill for 4-5 år siden, men er fullstendig utdatert nå. Hvis jeg ikke vil ha god grafikk i spillene kan jeg spille en MUD eller kanskje et kortspill. Det er langt i fra "The game of all times", det er mange spill som er mye bedre enn CS. Folk spiller CS fordi det krever lite av både maskinvare og person. Samme gleden får jeg av å spille tidsfordriv-spill som Elastomania, Icy Tower og DSJ.

Lenke til kommentar

haha, dette emnet levde lenge. mange av dere er dumme.

"Nå er det ikke så lenge til Counterstrike Soure kommer heller da (Half-life 2: Counter-Strike, til dere newbs). "

det er ikke counterstrike soure vi klager på grafikken på heller (om vi klaget på grafikken i det hele tatt) CS får ikke bedre grafikk pga at en oppfølger kommer.

du som skrev dette: er du teit?

Lenke til kommentar

haha, dette emnet levde lenge. mange av dere er dumme.

"Nå er det ikke så lenge til Counterstrike Soure kommer heller da (Half-life 2: Counter-Strike, til dere newbs). "

det er ikke counterstrike soure vi klager på grafikken på heller (om vi klaget på grafikken i det hele tatt) CS får ikke bedre grafikk pga at en oppfølger kommer.

du som skrev dette: er du teit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...