Gå til innhold

CS- en pest og plage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CS EIER!

Bedre enn å være en feit Battlefield gamer.

Sakli? nei

Herregud det der var det mest usaklige posten jeg noen gang har sett

Jeg er DC veteran helt till jeg gikk till CS igjen.

Altså man trenger ikke god grafikk får å ha det gøy med et spill

Jeg ble lei av gameplayet till DC og BF1942 å gikk till cs

dette er da bare meg men det finnes sikkert andre som gikk fra BF till cs og ikke omvent

Lenke til kommentar
Tror det har noe med den bjellesauen jeg ;) Altså når et spill er populært drar det jo med seg fler splillere og når de oppdager at gameplayet ikke er så værst så driter di fleste i grafikken...

Har selv slutta med cs for ikke lenge siden siden jeg er gått lei den utrolige mengden fjortisser som spiller!

Det som er enda mer dritt, det er day of defeat.... der sitter alle fjortissene og gauler i mikrofonene om hvor den og den befinner seg osv...

Jævli irriterende spør du meg.... :scared:

Fant etter en stund ut hvordan man slo av dritten, og da ble det bedre. :thumbup:

Lenke til kommentar

Angående "fjortis\CS-språket" du sutrer over: De fleste vokser nok fra det etterhvert. Jeg ser på det litt som "tiss\bæsj"-språkfasen som småbarn går gjennom.

Hmmmm.... jeg er 22, og er enda ikke over tiss\bæsj humoren... hva fan gjør jeg nå :wow:

On topic:

I tillegg liker jeg både CS og Day of defeat, i tillegg til BFV og BF1942.

Enten er jeg veldig dum, eller så tar jeg bare til meg alt som kan minne om enkel underholdning.

PS: Fant forresten fram den aller første Nintendoen i går. Det var konge :thumbs: Grafikken i Supermario Bros 2 er helt enorm. :green:

Til Søten. Du virker som et veldig reflektert og belest menneske. Lykke til videre.

Og ikke glem ordboka... he he...

Lenke til kommentar
Gameplayet  :dontgetit:  Hvilket gameplay?  CS har vel ikke noe gameplay, mesteparten er basert på det å skyte fienden og ikke dø  :p

Vel, det er vel kanskje på tide å lære seg hva gameplay betyr. CS har ikke noe story, det skal det heller ikke ha, men gameplayet i CS er toppen av toppen.

Endret av Torkild
Lenke til kommentar

CS skaper litt oftest litt for serøst, de som spiller ut/quake/warcraft sitte ikkje å whine om der komme på litt musikk på et eller aent lan, de e jo likt for alle.

Lyd er utrolig viktig i cs.

DM og Strategis spill er ikke lyd like viktig.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt cs i snart 5 år. Jeg synes fortsatt det er like gøy og har ingen planer om og slutte og spille det.

Jeg har spillt en rekke andre spill (BF 1942,Quake, SC osv, you name it.) men synes cs er best.

Grunnet til det er at cs har blitt så "viktig", dvs for noen er det viktig og vinne en clan kamp og gjør alt for og vinne den.

Det er der TP kommer inn i bilde, ingen andre spill er TP like viktig som i cs.

Grunnen til at mange spiller det er fordi når det kom ut var det bedre en andre spill/modder.

Hvilken andre spill fra 1999 kan du skyte gjenom veggen, ta mer skade i hode, og skaden minskes etter hvilken avstand du skyter fra?

Bare for og ikke holde dette innlege saklig: CS ER BEST!

Lenke til kommentar

Lær deg å skrive uten mellomrom på hver setning!

Grunnet til det er at cs har blitt så "viktig", dvs for noen er det viktig og vinne en clan kamp og gjør alt for og vinne den.

Som om andre klan kamper ikke går ut på det samme...

Skjønner egenlig ikke hvorfor denne tråden fortsetter, siden det blir bare diskutert det samme igjen og igjen.

CS er populært, hva så? Du kan følge saueflokken eller velge gå videre. Det finnes mange andre alternativer å bryne seg med.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

CS er ganske gøy, men det er for min del alt for mange "Whiners" som brøler N00b o.l. for hver minste ting! Er sinnsykt irriterende, jeg spillte CS back in the days, men ikke så mye pga. 56/6 modem. Etter jeg flytta og fikk bredbånd prøvde jeg det igjen. Slutta ganske for pga. all "besserwisser" faktoren og alle fjortis remarksene og drittslengingen. Gjør en feil og du skal jammen få høre det. Kjøpte meg CS:CZ og spiller mot boter: de holder greit kjeft når jeg gjør mine små søte :p feil. CS=gøy spill CS-Community=ganske "besserwisser"-preget. Men for all del, det er mange kjekke som gir timps og sånn, men de er i utrolig undertall

Lenke til kommentar

Det eneste negative om CS er at det tiltrekker seg så mange "fjortisser" (ikke nødvendighvis de som er 14 år, men de som whiner i ett kjør om alt mulig) Folk tar public særiøst og kaster jo ting i veggen omtrent hvis de blir drept (eller "gulla" som de ville sagt).

Ett spill er ett spill, og bør ikke taes så alvorlig som CS blir tatt noen ganger (les: av noen) SÆRLIG når det ikke er PCW eller står om penger/ære av betydelig verdi.

PS: dette var min mening, føl dere fri til å kritisere den, men hold det på ett saklig nivå da! ;)

Lenke til kommentar

min mening om hvorfor cs er så populært er netopp fordi det er så simplet laget. levelene er ikke detaljerte, noe som gjør at man kan lage taktikker. våpenene og skytingen er satt op slik at man blir bedre og bedre. spillet er ypperligt for teamplay og clan-kamper. et realistisk spill med skogsleveler og slikt kunne alldri ha slått an så mye. fordi det kan man ikke skille seg ut som bedre en andre. hvis du er L33T på cs så klarer ikke en noob å drepe deg. men på et anna spill som man kan spraye å drepe på så kan jo alle drepe. dessuten krever ikke cs spes mye så det er mange som kan spille. cs er rett og slett genialt. tror du misliker det fordi du ikke er noe god, eller fordi du er strategi-fan

Lenke til kommentar

At CS-spillere ikke "tørr" å gå videre, må være det latterligste jeg har hørt. De går ikke videre fordi ingen nye spill greier å fenge dem. Battlefield konseptet er genialt, og det funket faktisk i forgjengern Codename Eagle, som er hysterisk morsomt. Battlefield-spillene prøvde å være seriøse, og falt mellom 2 stoler for meg. Dette er min mening :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...