Gå til innhold

Importere fil til tabell med phpmyadm ?

Anbefalte innlegg

Jeg har noen filer som jeg skulle ha importert til en tabell på webhotellet via phpmyadm.

Jeg har drevet å kjørt mssql på en lokal server, og der har jeg gjort slik som dette for å importere fila.

bulk insert Kunder
from 'C:\kunder.sdv'
with
( codepage = 'RAW',
fieldterminator =';',
rowterminator = '\n' )

Men jeg får ikke til å importere denne filen i phpmyadm. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg gjor det ?

Endret av jeskeide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at det er mysql...

å jeg har funnet plassen du snakker om. men den godtar ikke filen.. forstår ikke helt alle parameterne jeg må sette for å få importere filen.

Jeg har en fil som er ; delt, men dette fungerer ikke. Så hvordan må filen se ut for at jeg skal klare å importere den er egentlig spøsmålet.

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er mysql...

å jeg har funnet plassen du snakker om. men den godtar ikke filen.. forstår ikke helt alle parameterne jeg må sette for å få importere filen.

Jeg har en fil som er ; delt, men dette fungerer ikke. Så hvordan må filen se ut for at jeg skal klare å importere den er egentlig spøsmålet.

har du mulighet for å slippe en link til filen du har variablene i? sikkert en eller annen som kan hjelpe deg hvis vi får se variablene...

Lenke til kommentar

Har prøvd på d nå... men får d fortsatt ikke til. Her er feilmeldingen jeg får

Feil

SQL-spørring :  

LOAD DATA LOCAL INFILE '/tmp/phpSmxjrH' INTO TABLE `Leverandorer` FIELDS TERMINATED BY ';' ENCLOSED BY '"' ESCAPED BY '\\' LINES TERMINATED BY '\r\n' 

MySQL sa: 

#1148 - The used command is not allowed with this MySQL version 

betyr dette at med den versjonen webhotellet kjører så er det ikke mulig å få til dette ?

De bruker PHP Version 4.3.4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...