shanizar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har et chieftec dragon miditower og har planer om å investere i 3stk papst 19db vifter, to foran og en bak... har også planer om å få satt inn et støvfilter, maskinen ser ikke akkurat bra ut innvendig for tiden... Er de støvfiltrene som selges på microplex bra? De ser ut til å hindre mye av luften... Er det bedre med en strømpebukse som flere anbefaler her på forumet? Også, har det gitteret foran vifte åpningene på kabinettet noe å si? Vil det hjelpe å klippe dem bort? Takker på forhånd Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei. Har et samme kabis som deg, og jeg har to viter bak som blåser luft ut og en vifte i front med filter (fra microplex) som blåser luft inn, og det funker veldig bra, gittret foran skall ikke ha så mye å si. Ulempen med filter er at du må av og til ta av filteret å rese det for støv og dritt, men der bedre det en å ha det inne i maskin Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 trodde egentlig alle var enige om at det var best med overtrykk i kabinettet jeg? Er ikke dette tilfellet? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hmm...Jeg vil ikke si det, Jeg mener det at det er best å få mest mulig "Air Flow" Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Når det gjelder støv er det fordel med overtrykk i maskinen med filter foran alle vifter som blåser inn. På denne måten blir alts støv blåst ut av alle sprekker som ikke er kontrollert av vifter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå