FLuAA Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Når jeg trykker på Min datamaskin kommer det opp sånn timeglass som forsvinner etter 2sec, og så skjer det ikke noe mer før etter ca 10min... da kommer vinduet opp. Er helt likt med internet explorer, men når den til slutt kommer opp så krasjer den. Alt dette skjedde etter at jeg fjerna en trojan. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Endret 28. april 2004 av FLuAA Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 dette lukter reinstallasjon av windows.. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Eller en Repair, kan gjøre susen Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 har prøvd med systemgjenoppretting, men i og med at antiviruset fjerner trojanen under loading av win så blir jeg aldri kvitt problemet... Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei. Du kan prøve å installere Service Pack til Windows xp jeg formoder at det er det systemet du har siden du har tatt systemgjenopprettng. service pack 1a er den nyeste da det finnes en beta versjon SP2 til Win XP. da skal hvertfall deler av systemfilene bli byttet ut, det kan jo kanskje hjelpe på. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 er det bare å installere service pack 1 over servicepack 1 som er instellert da? Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er en mulighet det ja Men jeg ville installert Service pack 1a til Windows XP. Det er alltid viktig og være oppdater så lenge en kjører windows. Du kan også sjekke maskinen din med program som Ad-aware! Jeg har vært ute for store problemer grunnet spyware på pc`er og etter scaning og fjerning så har det kommet seg betraktlig. Ad-Aare finner du her om det fungerer med IE da: http://www.lavasoftusa.com/support/download/ Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 la inn sp 1a, men det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 har prøvd med systemgjenoppretting, men i og med at antiviruset fjerner trojanen under loading av win så blir jeg aldri kvitt problemet... Har du fjernet trojaneren / viruset en gang for alle - eller kommer det opp ved hver loading av windows? Isåfall bør du prøve å fjerne den helt. Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For nyskjerrighetens skyld. Får du opp noen feilmeldinger når maskinen krasjer? I så fall så blir det skrevet en melding i Event veiweren på pc`en din Den finner du under Start -> Settings -> Control Panel -> Administrativ tools -> Event Viewer Der finner du tre logger En for Applikasjoner, en for system og en for security. Se under System eller applikasjon og se etter et rødt kryss. Derfra kan det ligge en feilmelding som det går an og søke på på følgende side. http://microsoft.com/technet Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 den er fjerna... den kom etter oppdatering av media player, og viruset lå i media player mappa, og en dll i system32 mappa... begge er fjerna. Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kan også sjekke som sagt tidligere om du har fjernet trojanen en gang for alle. Fin ut hvilken or det er og gå så på http://symantec.com sine sider for å laste ned removal tool. som regel anbefaler de at du starter maskinen i Safemode før du kjører programmet. For å starte i Safemode må du presse F8 før windows starter da får du opp en del altarnativer. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) screenshot når jeg trykker på det røde krysset står det: Serveren {A4A58A2C-B039-432B-8BC1-DCA7AC0757DC} ble ikke registrert hos DCOM innen fristen for tidsavbrudd. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Endret 28. april 2004 av FLuAA Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 sry men jeg begynner å bli tom for ideer her. Noen andre som kan tenke seg hva som er galt med FLuAA sin maskin Du kan evt sette inn xp cd`en og velge upgrade på installasjonsmåten når du er i windows. Dette fører hvertfall til at du tar en ny installasjon av Windows og beholder filene på maskinen din. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Joda... kjørte full formatering og nå går det strålende Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hehe.. alltid siste ut vei, men som oftes den beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå