sazi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) I mai kommer Intels nye "centrino"prosessorer.... Når dette skjer vil prisene på dagens modeller til å gå betraktelig ned i pris; 2.0GHz vil ligge på >6000,- 1.8GHz legger seg på dagens 1.7GHz, som igjen legger seg (sammen med nye dothan 1.7) på prisen til dagens 1.6 osv. Jeg pratet nettopp med PSdata, som kunne fortelle at de vil putte inn disse nye prosessorne i sine tundra'r, så snart de kommer!! Prøvde også å ringe WB, for å sjekke dette med dem, men der fikk jeg Netcom mobilsvar.... mer info Endret 28. april 2004 av sazi Lenke til kommentar
sazi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Etter hva jeg har skjønt, er disse nye prosessorene kraftig forbedret fra dagens utgaver..... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sazi Skrevet 28/04/2004 : 17:42 Etter hva jeg har skjønt, er disse nye prosessorene kraftig forbedret fra dagens utgaver..... Hvor mye er det snakk om i ytelse? Hungrer etter ny laptop, men jeg bør altså vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå