int20h Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Forbereder seg til R500, R600 ATI ser ut til å samle sammen nye krefter til å utvikle fremtidens grafikkbrikker, R500 og R600. Kan vi forvente R500 allerede i 2005 og hvilke spesifikasjoner vil den ha? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Før R500 kommer så vil etter all sannsynlighet ATI lansere en oppgradert verson av R420 med høyere frekvens. Skal vi tippe 1. kvartal 2005? Eller rett før jul i år. Blir uansett spennende så se hvordan X800XT hamler opp mot Geforce 6800 Ultra! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Mulig dem hopper rett til R500. R500 skal visnok være mye nærmere lansering enn det de fleste forventer. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dropper x800 og kjøper heller R500 eller r600 når det kommer. Mitt 9800pro kort holder en stund til Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Får vel kanskje kjøpe aksjer i et kraftselskap og en eller annen sikrings produsent nå når alle disse korta krever 500w power osv Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen?? Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan. Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler. Denne artikkelen kan kortes ned kraftig. Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen). Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen?? Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan. Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler. Denne artikkelen kan kortes ned kraftig. Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen). hmmz.. vel det er da selvfølgelig selvsagt at en bedrift har langtidsplaner, men jeg ser fortsatt ikke hvorfor du ser negativt på denne typer artikler. Jeg synnes ihvertfall at det er greit å vite litt om hva vi har i vente, selv om det ikke er allverden av informasjon som kan hentes fram på nåværende tidspunkt. ps: jeg likte hw's versjon bedre enn din versjon av "nyheten" Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hardware freaks elsker de mystiske ryktene om fremtidige ting, dette er sånn det skal være. Det med stillingsannonsen passet rett inn. "Det går rykter om at R500 testes i Mojave ørkenen og at det er en prototyp av R600 som lager de mystiske donuts-on-a-string røyksporene" Lenke til kommentar
floffan Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dropper x800 og kjøper heller R500 eller r600 når det kommer. Mitt 9800pro kort holder en stund til Samme her Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Så det denne artikkelen handlet om var at ATI klarer å tenke lengre enn et skjermkort av gangen?? Det pleier da og være ganske vanlig, at bedrifter har en langtidsplan. Jeg synes at artikklene i det siste har blitt litt dårligere, enn vanlig. Håper dere klarer å lage litt bedre artikler. Denne artikkelen kan kortes ned kraftig. Det kommer et nytt skjermkort etter X800, foreløbi navn R500. Den kommer om en stund(slutten av neste år), etter det kommer enda en brikke ( en gang i 2007) og vi har ikke peiling på hva slaks spek den kommer til å få. Men vi tipper at det er alt det X800 har og litt til, samt en nyere versjon av alt X800 har, og selfølgelig tror vi at den har en raskere hastighet( det var nevnt 1Ghz i artikkelen). hmmz.. vel det er da selvfølgelig selvsagt at en bedrift har langtidsplaner, men jeg ser fortsatt ikke hvorfor du ser negativt på denne typer artikler. Jeg synnes ihvertfall at det er greit å vite litt om hva vi har i vente, selv om det ikke er allverden av informasjon som kan hentes fram på nåværende tidspunkt. ps: jeg likte hw's versjon bedre enn din versjon av "nyheten" Vel jeg synes ikke at artikkelen var dårlig skrevet, men den handlet om vis vas (ingenting). Og den er fra mitt (sære) synspunkt en unødvendig artikkel. Noe som ikke er vanlig for HW.no. De pleier å ha svært gode nyheter, der det finnes noen nyheter. Og med min karakter i norsk er det lett å forstå at du likte bedre HW.no sin variant av "vis vaset." Det er også litt langtekkeli og veldig vanskelig å være veldig begeistret for noe som er 3 år til. Og spesjelt siden de ikke hadde noen spec å vise frem til, så ble det mye ord å lite handling. Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 kilden til denne nyheter er The Inquirer, er det noen som kan si meg hva som er webadressen til denne kilden ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 kilden til denne nyheter er The Inquirer, er det noen som kan si meg hva som er webadressen til denne kilden ? http://www.theinquirer.net/ ADVARSEL: Leses på eget ansvar og med en klype salt eller to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå