Fjelldal83 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har tenkt å skaffe meg bredbånd når jeg flytter til sommeren. Bor sentralt i Bergen, så jeg vil tro at alle leverandører kan levere. Mine kriterier er: -Ikke nedlastningsgrense -Helst ikke bindingstid -Leverandøren gir den hastigheten den lover(Har hatt problemer med NGT tidligere) -IKKE Telenor grunnet prinsipp(Veldig dårlig erfaringer med dem tidliger i både internett og mobil sammenheng) -Billig så mulig, men tenkte på minimum 704 hastighet. Håper jeg får noen gode råd. Takk på forhånd -Christoffer- Lenke til kommentar
GummiMann Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Har hørt noen rykter om at det er en strømlevrandør i bergen som har billig og bra. Jeg hvet ikke hva de heter for jeg bor i Stavanger, men jeg flytter også til Bergen neste år. Mitt tips er: Kjøp deg en antenneforsterker Nok av wlan og velge av i denne verden! Lenke til kommentar
granhus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 BlueCom! 720 linja demmers koster 349kr.. for 100kr ekstra per mnd slipper du binding.. jeg har hatt bluecom i litt over ett år. jeg er meget fornøyd. de få problemene som har vært har blitt rettet kjapt og smertefritt. jeg har hørt om tilfeller der folk har hatt problemer med faktura fra bluecom. jeg har ikke opplevd noen problemer med det så det får andre si noe om. hastighet og stabilitet har heller aldri vært noe problem. (bortsett fra et problem i januar-februar, men det har jeg fått konpensasjon for og glemt) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Vurderer sterkt BKK her i Bergen som leverer 2048/640 linje til 430 i måneden + 995 i etablering. Har noen erfaringer med BKK som bredbåndsleverandør ? Lenke til kommentar
Eikern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 vel jeg vil nå si catch er omtrent det beste, god ping og gode hastigheter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du må nok bøye deg, tror telenor har overasket alle med tilbudet sitt -704/128 uten begrensning dønn stabilt - nis på kjøpet - icanal (leie videoer billig, utdaterte spill og nye musikkvideoer gratis) - Mamut home edition hvis du trenger det (lastet det nettopp ned) - veldig god support Er vel stort sett det man får, men jeg synes det er bra til 345 i mnd eller hva prisen er Lenke til kommentar
granhus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hørte jeg telenor og god support? ikke helt min erfaring, men jeg skal ikke skrive masse off-topic. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Catch har jeg aldri hørt om... Catch.no ? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har 2 venner som har bkk, og vurdere å skifte til d fra ngt alpha.. Alltid topp hastighet hos de... såvidt jeg vet så har de ikke hatt nedetid som de har lagt merke til Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 mhm, Catch er bra, men ikke akkurat de billigste i verden Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 vel jeg vil nå si catch er omtrent det beste, god ping og gode hastigheter Vil sei meg enig med deg der, eg er kjempefornøgd med Catch-linja mi, betaler gjerne litt ekstra for kvalitet, ser berre alle problema som f.eks NGT-kundane har. Fuck billige linjer når dei ikkje fungerer... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) I bergen kan du faktisk få 2Mbit symetrisk linje for 644,- med fri etablering etter 1 Mai dersom CD er levrandøren din på kabel-Tv. Har BlueCom selv og er vedig fornøyd. Men skal flytte og vurderer andre selv. NGT kan kun levere Alpha så de driter jeg i. Men er int i noen som kan gi noe for penga og gode utlinjer... Men kommer nok aldri det til denne møkkabyen jeg skal til (Risør) Endret 29. april 2004 av Wabby Lenke til kommentar
TStyve Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er enig der ang. Telenor. De er ikke til å stole på. P.d.d. har jeg Catch, og er kjempefornøgd med linjen og stabiliteten. Eller nærmere sagt: Min bredbandsleverandør bruker Catch, jeg selv sitter på WLAN som er bundet opp mot Catch's linjer så prisen er gunstig også. Har også god erfaring med Tiscali fra tidligere av, og det er dem jeg bruker å koble meg opp mot når jeg er på tur. Bluecom har jeg bare hørt positive omtaler om, men har hørt at de tar betalt for 6 mnd'r på forhånd(?). Men de har vel forskjellige løsninger dem også tenker jeg. BKK, er ikke det eigd av Statnett da, som igjen er eigd av Staten? Prøver å unngå å bemidle staten mer enn nødvendig. Betaler egentlig mer enn nok til dem allerede. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 BKK må ha noe av de dummeste navnene på linjene jeg har sett. Bredbånd ADSL Laber Bris Bredbånd ADSL Frisk Bris Bredbånd ADSL Liten Kuling Får dem VDSL der etter hvert så blir det vel orkan eller noe Men,men..over til topic Jeg hadde klart valgt catch hvis lommeboka tillater det, har ngt og er selv fornøyd. Har pratet med en del som har hatt catch, og har aldri hørt noe annet enn positive meldinger fra dem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bluecom har jeg bare hørt positive omtaler om, men har hørt at de tar betalt for 6 mnd'r på forhånd(?). Men de har vel forskjellige løsninger dem også tenker jeg. Dette skal være historie i følge dem, de endret dette for ca 14 dager siden til kvartalsvisfakturering. Uansett var de mulig og få andre perioder før også men du måtte maile dem om det. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er det mye problemer med WLAN som tilbys hos enkelte av leverandørene? Har hørt at det er generelt ustabilt. Har ikke noe belegg for denne påstanden, som sagt bare noe jeg har hørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå