Bruker_PK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I følge Digi no Har visst Elkjøp gjort et masse innkjøp av D-Link WLan utstyr, og selger dette til nærmest halv pris. Vet at det er Elkjøp (bob, bob) men likevel kanskje et greit kjøp?? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som har sett dette med egne øyne? Var da !"¤! at det var på østlandet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vet at det er Elkjøp (bob, bob) men likevel kanskje et greit kjøp?? Elkjøp begynner og bli stor på data-hw, så lenge du vet hva du skal ha og ikke forventer superservice så er det helt greit og handle der. Elkjøp begynner og ete seg styggt inn på faghandelen, tar du med Dell, div grosisteide websjapper som komplett o.l så er jeg glad for at jeg ikke lever av og selge HW. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var helsides annonse i Aftenposten i dag. Trådløs router til 499,-? tror jeg og PCI og PCMCIA kort til 299,- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 noen expert butikker har trådløs router med innebygd 4-ports switch og trådløst nettverkskort for 999 kr.. ganske billig Lenke til kommentar
Emiil Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis det er D-link så kan de gjerne gi det bort for min skyld.. Hvis jeg hadde beregnet meg 1 kr pr time i klunder så ville jeg tjent på å kjøpe noe annet, selv om det koster det dobbelte. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis det er D-link så kan de gjerne gi det bort for min skyld..Hvis jeg hadde beregnet meg 1 kr pr time i klunder så ville jeg tjent på å kjøpe noe annet, selv om det koster det dobbelte. merkelig.. har hatt en dlink ruter i 3 år snart, og den har fungert helt fint den.. Lenke til kommentar
Emiil Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jo har hørt at de gamle var bedre, men prøv DI 624+... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvorfor fungerer min DI-624+ så bra da mon tro om DI-624+ er så dårlig . Lenke til kommentar
Emiil Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Mulig det er noe feil på den da vetu.. Har prøvd å få D-link support folka til å innse det leeenge, men uten hell.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg leste i kommentarene på digi at supertilbudet ikke var observert i mer enn 1 stk elkjøp-butikk i oslo-området. Lukter ikke dette litt lokketilbud som de kun har alt for få av? Jeg skulle gjerne hadd det PCI-kortet, men nå sitter jeg i Trondheim og elkjøp'en her har vel ikke det som lokkevare heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå