Thange Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har fått ny pc. Når jeg skal spille over internett fungerer det i ca 1 minutt før "Connection interrupted" kommer og jeg blir koblet fra serveren. Hvorfor skjer det? Pcen er ikke koblet til andre pcer. Internett fungerer som det skal, men ikke når jeg skal spille Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Thange Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ingen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kan kanskje gi oss litt mere info? Hvilken isp har du? Har det funka før? Hvilket spill er det, har du testa med andre? det var det jeg kom på i starten. Jo mer info du kommer med jo mer "lyst" har folk til å hjelpe Lenke til kommentar
Thange Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 På den gamle pcen fungerte spillene bra, og jeg har samme internett leverandør enda. Det skjer når jeg spiller RTCW. Pcen er bedre en den gamle, så jeg tror ikke feilen ligger der. Lenke til kommentar
CD Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Blir du koblet fra internett eller bare fra spillserveren? Om nettet kobles ned kan det være at "Tid med inaktivitet" (den finner du under egenskaper for tilkoblingen) er satt for lavt Lenke til kommentar
Thange Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jeg bli bare koblet fra spillserveren. Så kommer det : "Koblet fra server av en ukjent grunn" Når jeg spilte på den gamle pcen og for eksempel en virus scann startet, kom "Connection interrupted" opp, og da gikk pingen opp til 9999. Men jeg ble på serveren. Nå kommer "Connection interrupted" opp uten grunn (ikke som jeg vet i så fall) og jeg kommer til hovedmenyen i spillet(ikke koblet opp på noen servere). Skjønner ingen ting Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du har ikke vurdert om det kan være det at du har for mange TK's points (teamkills)? Noen servere er nemlig veldig strenge på det, spesielt Nexus serverne. Hilsen [bL4ST]Hawkie på RTCW - ET Lenke til kommentar
Thange Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Nei, det er ikke pga TK's! Kanskje det er et program som ligger å surrer i bakgrunnen? Nytt på denne pcen er norton antivirus 2004, kan det ligge noe der? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ...Vet ihvertfall at Norton har en firewall.. det kan jo være et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå