msh Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har nylig kjøpt Western Digital 120GB. Det kommer klikke lyd fra harddisken noen ganger. Hva kan det være ? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Vet ikke akkuratt hva lyden kommer av.. Men det er ikke noe godt tegn.. Mulig man får garanti på sånt..? Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Fikk det samme på min WD 100GB. Den tok helt kvelden etter noen dager. Så du burde ta backup av alt du trenger fort som f... Jeg rakk dessverre ikke det. Hadde ca.60GB med stuff som forsvant i dragsuget. :sad: Lenke til kommentar
loCiz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Skjedde det samme med min Wd80 2 dager etter jeg kjøpte den. Tok kveld 3 dager etter :sad: Ta backup kjappt :smile:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Rekalibrering av skrivehodene. Pass på å ha god nok kjøling på disken. Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Click of death? Lurer på som WD bruker samme teknologi som IBM.. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Bytt disken før den tar kvelden...! Byttet nettop en av 120GB JB Diskene mine.. masse "klikke-lyder". Lenke til kommentar
sidestar Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 har samme problemet med min WD 100gb, hjelper det med kjøling? Lenke til kommentar
Xane Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 mmm.. morsomt problem det der. Skuffende av WD synes jeg. Før assosierte jeg wd med kvalitet, men fikk ganske nylig en slik hurra-disk selv og mistet alt som var på den. Da jeg fikk den nye kjørte jeg manuell raid 1 i flere uker, med backup på en 75gxp (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå