Frank2004 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Mulig som den stakkars Java-skadde hjernen min skal få prøve seg på litt C++ -programmering om ikke så lenge, så jeg blir nødt til å lære meg stl, smarte pekere og alt annet som måtte være nødvendig for å skrive kode for et produksjonsmiljø. Tenkte å lese vol. 2 av Eckel's Thinking in C++. Noen som har forslag å komme med utover det? Endret 28. april 2004 av Frank2004 Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 The C++ Programming Language er alltid bra lesning. Effective C++, More Effective C++, Effective STL, osv. er også bra. Lenke til kommentar
søppel Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 STL: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0201379260/ Lenke til kommentar
BHJM Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Produksjonmiljø sier du, vist det er matte ting som skal implementeres så finnes det ei god gammel bok som heter: Scientific and Engineering C++, den omhandler smarte peker også.... Lenke til kommentar
aspa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Phil Ottewell's STL Tutorial er en enkel og grei innføring i STL som jeg har hatt god bruk for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå