Spragleknas Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Min Vectra hadde noen mangler som måtte fikses opp før den ble EU-godkjent. Problemet er at den ikke blir reparert før "fristen" (denne mnd.). Har jeg da kjøreforbud? Hvilke regler gjelder? Takker for svar. Lenke til kommentar
andvsduck Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har som regel alltid komme oppi samme situasjon. Men man får automatisk en mnd. ekstra til kontroll. Husker ikke grunnen, men det kommer ett brev til deg om det. Så da skulle det vel ikke være noe problem..(?) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har som regel alltid komme oppi samme situasjon. Men man får automatisk en mnd. ekstra til kontroll. Husker ikke grunnen, men det kommer ett brev til deg om det. Så da skulle det vel ikke være noe problem..(?) Det stemmer. Men sjekk med Statens Vegvesen Trafikkstasjon (tidligere Biltilsynet) for sikkerhets skyld. Men klarer du ikke å få den ferdig til den nye fristen, har du kjøreforbud, og bilen blir begjæret avskiltet. Dvs. kjører du og politiet ser/sjekker bilen din, blir du tatt. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ring bare biltilsynet og få en utsettelse, så bør det ordne seg. Btw. Du må ringe for å få en utsettelse, det skjer ikke automatisk. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du må ringe for å få en utsettelse, det skjer ikke automatisk. Ah, når jeg tenker over det, så måtte jeg jo det ja... Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 men sjansen for at du skal bli tatt for å kjøre litt lenger er yhyre liten hvis du ikke dulter borti en teknisk kontroll eller noe da Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Utsatte det ... Den nye fristen går ut i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå