krizkriz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg lurer på om det er noen som veit om Tekken 5 kommer i det hele tatt? Hadde jo vært litt spennendes å få enda et "Tekken" spill i rekken. Virker ikke som noen er helt sikre... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tekken-serien har jo vært såpass stor suksess og solgt så mye, så jeg synes det ville vært rart om det ikke kom et Tekken 5. Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tekken-serien har jo vært såpass stor suksess og solgt så mye, så jeg synes det ville vært rart om det ikke kom et Tekken 5. Må si meg enig med Nevnarion der jah... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ' date='28/04/2004 : 13:13'] Tekken-serien har jo vært såpass stor suksess og solgt så mye, så jeg synes det ville vært rart om det ikke kom et Tekken 5. Må si meg enig med Nevnarion der jah... *Signerer under Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 De har iallefall vært stille en god stund Ville vært dumt om de ikke kom ut med en oppfølger, men 2'ern er og blir best Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg er 99prosent sikker på det kommer men jeg vet ikke når det kommer Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det blir sikkert lansert sammen med PS3 som er planlagt en gang i fremtiden! (Håper jeg) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det blir sikkert lansert sammen med PS3 som er planlagt en gang i fremtiden!(Håper jeg) Det høres logisk ut ja... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det blir sikkert lansert sammen med PS3 som er planlagt en gang i fremtiden!(Håper jeg) Det kommer sikkert et spill til av Tekken og da er det mest sannsynlig at det kommer til PS3 ja.... Det er jo ikke stor vits i å starte med det til PS2 nå når de er ferdige så kommer PS3 ut. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg synes de burde gjort med det kanskje kommende Tekken 5 i så fall... En ny game mode eller noe sånt... De må jo ha et eller annet som slår Soul Calibur, og det blir vanskelig! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Tekken 5 skal kanskje bli visst på årets E3 messe.Håper det kommer med en Online del Tekken 5 på årets E3? Endret 29. april 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tror nok de lager en oppfølger. Noe annet ville vært rart. Alle spillene har vært rimelig bra, unntatt tekken tag.. Ble rimelig skuffet når jeg prøvde det.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå