Spam Fraggsen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ah well, jeg falt for kjærligheten og fikk sjarmert med meg en GF4Ti4400 hjem i går. Vi har det veeldig koselig, men som alle andre heftige kvinner støyet hun mye! Hun kan ikke holde kjeft. Jeg er en mild mann, så juling er utelukket. Og akkurat denne damen lar seg ikke blidgjøre med blomster og sjokolade. Men, forelsket eller ikke, denne... hylingen, rett og slett, kan jeg ikke tåle i lengden! Her må noe drastisk gjøres. Så, har noen en anbefaling på en kjøleribbe med passende bunnmål og relativt lav profil? Målet mitt er et kompromiss mellom støy, kjøling og penger. Jeg har ikke tenkt å overklokke noe bestialsk uansett. Ideen er: riv av den fancy- pansy ribba m/ tilhørende mikrojetmotor, lim på ribbe av passende utgave og tilsett lav-dB Papst i ønskede mengder. _________________ I spam, therefore I am [ Denne Melding var redigert av: Spam Fraggsen på 2002-04-05 14:39 ] Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Tror jeg ville sett på Zalman sin kjøleribbe da... rimelig stor og fin :smile: + at du får en tilhørende holder for 60mm (?) vifte til den... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Angående penger... Jeg synes ikke 80mm-vifta til Biltema bråket no mer enn Papst 80mm (79m3/t) Jeg vet ikke nøyaktig mengde for Biltemavifta, men den trekker ca. like mye strøm som Papst-vifta. Biltema 80mm ca. Kr 65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå