Deus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hadde en gammel Duron 800@1000 som jeg hadde brukt blyanttrikset på, tenkte at det var på tide med en billig oppgradering så jeg kjøpte meg en duron 1200 til kr 737,- . Når jeg skulle bruke blyanttrikset på den nye 1200 så jeg at det var 10 punkt o forhold til de gamle der det bare er 9 punkt, tenkte ikke så mye over det akkurat da, koblet sammen broene 2 og 2 og kobla til prosessoren. Starta opp maskina , gikk inn i bios og satte multiplieren til 14 og vcoren til 1,85. Restarta maskina og til min forbauselse sto det fortsatt bare 1200Mhz, tok ut prosessoren for å sjekke om broene var koblet skikkelig sammen. Da la jeg merke til det ekstra punktet som jeg hadde koblet sammen, visket ut streken over det og prøvde igjen, funket fortsatt ikke. Har hørt noen rykter om att det ikke er mulig å stille multiplieren på de nye Duron og Athlon. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
555 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 på noen av di nyeste prossesorene er det fjerna noen bein så det er umulig å låse den opp. leste det et eller annet sted men det er også det eneste jeg har hørt om det.... [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-04-05 17:49 ] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det funket fint på min duron 1.2ghz. Var bare å koble sammen alle L1 punktene, gjorde det med strømledene lakk typ sånn til å reparere varmetrådene i bakruta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå