hurst Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 HAr en gammel compaq V70 skjerm stående. Denne klarer ikke å kjøre høye oppløsninger skarpt (kun med hvit bakgrunn - trekker ikke så mye strøm). Jeg har snakket med endel datafolk (edb-tjenesten på ntnu). De har forklart meg at det sannsynligvis er strømforsyninga til selve skjermen som er blitt dårlig. Er det mulig å bytte strømforsyning i skjermen, eller er det bare å hive den på dynga? Og er det mulig å gjøre dette selv hvis jeg finner ei strømforsyning med samme effekt, tilkoblinger osv? Har hørt at det er litt risky å åpne en skjerm.. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Det var det jeg trodde ja. Så skummelt å åpne en skjerm at ingen har svart :razz: Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 19:24, hurst skrev:Det var det jeg trodde ja. Så skummelt å åpne en skjerm at ingen har svart :razz: Nå er det da ganske høye spenninger man jober med inne i en skjerm, så jeg trur at du burde pælme dritten og kjøpe nytt. ELLER, få fiksa problemet, men jeg synes det er rart at poweret i skjermen blir "svakere" med åra? Og, du må gi folk en dag med å svare sånn sirka! Ikke stresse!! Erger meg over folk som etter et par timer adder på sin egen thread "Ingen som vil svare" o.l. Gi oss tid! _________________ AMD K75 (Pluto) 700MHz AOpen AK72 384MiB PC133 Radeon 64MiB DDR ViVo @ 200/200 Retail SB Audigy Player Retail m.m *Faen ta ATi! Glede seg til April da* [ Denne Melding var redigert av: Radeon8500 på 2002-04-05 19:47 ] Lenke til kommentar
hurst Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 slapp av, slapp av! Vet det er ganske farlig osv. lurte bare på om dere hadde noen tips. Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Tja, du KAN jo skru opp og se hva slags power det er, og kjøpe nytt, trur jeg... SKAL IKKE SVARE SIKKERT PÅ DETTE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå