adoggy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg bestilte 'her om dagen' ADSL fra telenor. 2048/256. Fra før har jeg WLAN Large 1024Kb/s (samme opp/ned) fra @-link (www.a-link.no) Vil jeg merke nedgangen i opplastningshastigheten stor? Sitter som oftest på Internett med 3PCer samtidig, og hvis jeg skal spille over Internett, blir det som oftest bare 2 av PCene som brukes (da den 3. er en bærbar PC). Vurderer å bruke angreretten, og beholde WLANet, Og kanskje etterhvert gå over til G.SHDSL fra @-link, som har ganske gode priser, i forhold til andre, synes jeg... Hva mener dere? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hmmmm 2x inn for 1/4 ut.. tvilsomt om jeg hadde byttet bort det ja.. Sånn jeg ser det så er jeg fornøyd når jeg er over 1 Mb/s inn, men derimot ut hastighet er jeg mer ivrig på, vil gjerne krype over 0,5 Mb/s. Men det er jo en smaksak det da. trenger du ikke mye upload så er det jo en grei deal liksom.. Lenke til kommentar
TStyve Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg tror... Nei, jeg vet at jeg hadde beholdt WLAN Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er jo i grunn enig med dere... Problemet er at jeg synes at jeg får litt dårlig ping.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er ikke WLAN litt ustabilt.. og hastigheten ikke helt på topp siden pakker ofte ikke kommer fram og sånt ? eller tar jeg helt feil... ? Uansett.. hvis den linja du har nå yter det den skal ville jeg beholdt den .. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har selv denne trådløse linjen fra @-link, bor på Saltrød (Arendal). Jeg er stor fornøyd med denne linjen nå, men har sloss får å få dette stabilt i 2-3 år også da.. Linjen fungerer knall for meg, har nesten 2mbit opp hele tiden, og ca 1 ned. Så jeg kan ikke klage, bateler vel bare 450kr i måneden også. Hvis jeg ikke hukser feil.. Mitt råd, behold linjen! btw: Jeg har bra ping hele tiden nå jeg.. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 JuBaLoN: Spiller du noe over nettet? Bruke du f.eks. GameSpy? Greier du å "hoste" spill? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 du får jo 24kbs opp da, det burde jo holde hvis du ikke driver med p2p programmer og deler mye. Spill burde fungere på 256 opp på to maskiner når det funker med 128 opp på en maskin. Men hosting vil være begrenset siden det krever litt av opplinja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå