Barry White Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW9 Går det an å koble på la oss si 2 delta vifter til denne bryteren? Må du da lodde på? Endret 28. april 2004 av foilltank Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW9 Går det an å koble på la oss si 2 delta vifter til denne bryteren? Må du da lodde på? Selfølgelig går det! du trenger ikke å lodde på men Anbefaler STERKT å gjøre det! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Min viftestyring! Knappen helt til venstre styrer 'alle vifter av/på'. Neste knapp styrer 'alle vifter 12V/5V' De neste 5 styrer hver enkelt vifte av/på. Jeg vet det ser stygt ut rundt knappene, men har ikke fått kjøpt noen skiver til å ha rundt Endret 28. april 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
stidz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 DET VAR RÅTT!! lag sånn til meg også * sikle * Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har en lang remse til på loftet med de bryterne Det som er greit med de, er at de henger fast på en metallplate som på en remse:D Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 får du strøm om du tar på metall taggene da? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis du holder på den positive lederen også, ja, men du vil neppe merke noe. Men da den positive lederen ikke er i nærheten er det ikke noen fare for at du 'tilfeldigvis' kommer borti Lenke til kommentar
umy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du kan kjøpe kabelsko, de går rett på sånne brytere. smochk like greit som loddebolt, til sånt bruk. husk kabelskotang =) Lenke til kommentar
icer Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvilke brytere? ser bare noen lys og to flat-skruer Brukte bare noen brytere fra biltema jeg... Koblet jord sammen til én ledning og koblet til gods.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå