Alastor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 IXUS 430 koster 200 mer enn netshop, og nesten 400 mer enn itbutikken. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg kjøpte vannkjøling fra itbutikken.. pakken kom fort og alt gikk greit.. har ikke hatt brukt for reklamasjon eller noe slikt.. så vet ikke om det... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg har handlet en god del fra itbutikken, har ikke hatt noe problemer enda... jeg har til og med handlet der igjen.. Lenke til kommentar
fLR Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du ser jo hvor populære itbutikken har blitt nå etter at XP-M prosessorene gikk helt "på moten". Alle skulle ha dem, og de som ikke har hatt problemer med itbutikken, er ikke opptatt med å reklamere for dem heller. Det gjøres nok ganske mange handler der for tiden, og det ser ut til å fungere greit. Men de grammatiske- og skrivefeilene på siden får det hele til å se grusomt uprofft ut. Men allikevel, jeg planlegger å kjøpe en XP-M prosessor derfra. Får håpe jeg ikke må returnere den Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hehe ja det er da marerittet starter, men det har ikke skjedd meg og jeg har handlet fra itbutikken 4 ganger nå.. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Kjøp digitalkamera en plass med bedre service. Digitalkamraer er dyre og dessverre er det ikke helt uvanlig med feil (klarer ikke fokusere, døde pixler på CCD) som krever reparasjon. it/databutikken handler jeg kun småtterier fra som jeg ikke trenger eller gidder reklamere på. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Men det fine med Canon er at hvis kameraet får problemer så sender du det bare direkte til Canon Norge og legger ved kjøpsbeviset. Du trenger ikke sende kameraet tilbake til Itbutikken for at de så skal sende det til Canon. Da benytter man garanti, som blir en annen sak. Canon oppfyller det som står i garantibetingelsene, men rettighetene forbrukerkjøpsloven gir deg har Canon ingeting med. Det må butikken som solgte produktet innfri. Garantien gir rettigheter utover det forbrukerkjøpsloven bestemmer, men som regel for en mye mer begrenset periode. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror det er slik med mange webshoper, bra pris og veldig bra - hvis alt går som det skal. Får du en defekt vare e.l. så begynner moroa. Jeg synes det er mange webshoper som har et unødvendig godt rykte på seg. Ta f.eks. komplett.no. Dem har jeg hørt veldig mye bra om. Men de gangene jeg har bestilt, så har det vært gjennomført bæsj all the way. Spesielt siste gang; tre og en halv måneds leveringstid er ikke mye å skryte av. Selvfølgelig, kan godt være tilfeldigheter. Men allikevel. Og e-postene mine ble besvart med tomme, korte og intetsigende svar... I det hele tatt, hvis du må klage, ikke forvent deg mye. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis man ikke forventer service utover det loven sier tror jeg itbutikken er ok! man må bare la tiden jobbe og ikke starte en krangel ved tvilsome avslag på reklamasjon. Har lest om de utroligste returer hos f.eks komplett.no hvor man får nytt hovekort etter bad flash, eller ødlagt skjermkort ved forsøk på vifte moding ol. hvor man ved retur får i pose og sekk. Forvent ikke slikt hos itbutikken! jeg forventet ekstra ordinær service hos komplett.no da jeg ikke fikk det på retur av et ustabilt Radeon 9700AIW ble nedturen desto større. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, jeg hadde ikke vaaget og kjoept noe over tusenlappen hos itbutkken.no. Bestilte ei mus for ti dager siden, har ikke faatt den enda. Opplevde et sant helsiken med databutikken.com ifjor med et grafikkort, men der skal det ha blitt bedre med returer. paa ting over tusenlappen kjoeper jeg hos velkjente, som mpx, komplett, psdata, multicom. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Mens vi er inne på webshoper med dårlig service, så kan jeg nevne: Databutikken: SYKT treige på returer, vi snakker 3 måneder. Gode priser, men vanskelig å få kontakt med folka, i tillegg til at de har en tendens til å være treige med å sende ut. Mamoz: De kunne ikke skaffe et produkt jeg hadde bestilt likevel, så de sletta bare ordren min uten å si fra/be om tillatelse. Itbutikken: Svarer ikke på mailer, bruker lang tid på å sende pakker Lenke til kommentar
fLR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg begynner å elske netshop mer og mer for hver dag som går. De har en ekstremt god kundebehandling, og man kan ikke klage på prisene der heller. Keep up the good work netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå