Zjaxy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvordan kan jeg modde det? Endret 28. april 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
stidz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) bare noen få ideer. mange som har mye mye bedre enn meg men kan jo hende du liker det.mitt kabinett edit: posta uten url Endret 28. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Lag vindu, evt. skriv og belys tekst slik stidz har gjort. Sett in katoder, vannkjøling, lag et par viftehull og sett inn noen fete vifter osv. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 men du bør rydde litt mer enn meg da. har det litt rotete inni der. men vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 JEg kan sette vindu i toppen samt plexi i Cdrom og PSU Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 har gjort litt med mitt.. se prosjekt 1 i sign Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Om du skal ha plexi i toppen, kan du ha nicket ditt der. Jeg har lakkert mitt innvendig i ca. samme farge som Stig-Arne har utenpå.. ble ganske bra Ting du må gjøre: ta bort den "grillen" i front! sett inn et annet gitter eller noe (neste jeg skal gjøre) så kan du lakkere CD-rom dekslene. (done here) PS: ikke ha for mange katoder, og i allefall ikke i forsellige farger. MVH. Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå