eUnaas Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det mulig å gjemme filmklipp på en DVD-plate? Slik at du ikke får noen av dem opp som "chapter" når du putter den i DVD spillere, pcen... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Nokså sikker på at dette er mulig ja, men vet ikke hvordan . Synes jeg har sett det på en Ringenes Herre film. Men da måtte jeg bruke et program for å se det (altså på PC-en) Endret 28. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Noen som vet om noen stikkord eller noe jeg kan søke på hos google.com eller noe? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er bare å lage DVD'en på harddsiken som DVD-filer først, og så kan du lage din egen katalog i tillegg til AUDIO_TS og VIDEO_TS når du brenner til DVD. Der kan du legge hva som helst, og det vises ikke i DVD-spilleren. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er bare å lage DVD'en på harddsiken som DVD-filer først, og så kan du lage din egen katalog i tillegg til AUDIO_TS og VIDEO_TS når du brenner til DVD. Der kan du legge hva som helst, og det vises ikke i DVD-spilleren. Hvordan kan man se filene da? sånn som på stars wars så er det jo hemmelige scener om man trykker 1138 eller noe Legger man inn hvilket nummer de skal være selv? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nei, de blir nok så hemmelige at de aldri kan vises på en DVD-spiller. Jeg tror nok du trenger en ganske avansert programvare til det du vil oppnå. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 noe navn på noe slikt? finnes kanskje en demo version eller noe? Lenke til kommentar
gussen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 SKJULTE MULIGHETER Hei, Et av de beste programmene for å lage DVD-menyer er Ulead DVD Workshop v.2. LINK: Ulead Følgende link beskriver hvordan du bruker DVD Workshop til å lage skjulte menyalternativer og "easter eggs" på DVD-platen din. Har ikke prøvd selv, men det hele virker ganske fornuftig. LINK: Hiding in the Workshop DV123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå