ZoRaC Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen svenske venner registrerte seg Hotmail.se adresse i desember, men har ikke sjekket den på over 3 mnd, så den har blitt slettet. Nå skal jeg opprette de på nytt, men selv om jeg går på hotmail.se kommer jeg på en siden med norsk språk og bare mulighet for å registrere hotmail.com-adresse. Hvordan kan jeg komme inn på den svenske siden? PS: De må få samme adresse som tidligere, da de har registrert seg på en nettside som dermed sender mail til hotmail.se adressen. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Trodde det bare var hotmail.com..? Hvis ikke må du kanskje gå inn på hotmail med en PC med svenskt oppsett tror jeg.. kanskje du kan stille windows språkinstillinger til svensk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Da må du sette svensk språk øverst på listen under "tools - internet options - general - languages", så kommer den på svensk. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er ikke det regionale innstillinger som må stå på svensk da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Nei, du bør strengt talt ikke endre de regionale innstillingene, IE overkjører de med sine språkinnstillinger. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Svensk på regionale innstillinger løste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå