loggon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skjønner ikke hvorfor så mange skriver inn for å være helt enig med Topic starter er det for å få flere innlegg ?. Erfaringer `her på forumet er att "alt ikke står så bra til med komplett for tiden" man må jo se på helheten kontra før omlegging. At retur ordninga fungere igjen må man da kunne forvente!. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skjønner ikke hvorfor så mange skriver inn for å være helt enig med Topic starter er det for å få flere innlegg ?. Erfaringer `her på forumet er att "alt ikke står så bra til med komplett for tiden" man må jo se på helheten kontra før omlegging.At retur ordninga fungere igjen må man da kunne forvente!. Her er det en som mener det samme som jeg prøvde å si litt tidligere med litt andre ord. Det har vært andre tråder som omhandler akkurat det samme--> GO KOMPLETT! Til sammenligning er man så uheldig å spørre om et problem som har vært tatt opp tidligere, blir man henvist til å lese igjennom disse før man får hjelp av enkelte. Komplett strekker seg ikke lenger enn de burde. De er jo tross alt dyrere enn de fleste andre (store) webbutikkene. Komplett må\burde gi litt igjen for feks de 250 ekstra kronene de tar inn på PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB (i forhold til netshop). Jeg fatter ikke hvordan noen kan påstå at Komplett har en ryddigere webløsning enn psdata og MPX! På AGP-skjermkort er det ramset opp 115 skjermkort på rad uten system\mellomrom. Etter min mening er dette MEGET svakt. ps: dere finner sikkert skrivefeil om dere leter-->jeg gidder ikke å reinskrive Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Dette er et forum der man forteller sin erfaring, eller spør etter andres erfaringer om div. nettbutikker. Dersom folk er så fordømt fornøyde, så la dem skryte så mye dem vil. Har aldri hatt no tukkel med komplett.no. Det du skreiv i posten din var bare drit barnslig. Men det var nå litt gøy Spøk til side, har bestandig vært fornøyd med komplett - har anbefalt dem til både venner og familie! Har faktisk skaffet ganske mange kunder for dem! Når jeg tenker etter, så burde Komplett starte et slags vervesystem som gir rabatt til slike som meg Hihi! Go komplett! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har sendt inn en sak i retur fordi den nå er defekt etter 1 års bruk, retursystemet deres eksisterer ikke akkuratt nå, og informasjon om hvordan gjenstander skal sendes er heller ikke lagt ut veldig synlig så jeg håper pakken kommer frem trygt Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jeg kan desverre ikke si meg enig med skrytet av komplett.no sin kundeservice.For en tid tilbake hadde jeg en sak med dem angående et ustabilt Abit nf7-s v2.0 hovedkort. Problemet var at jeg i den perioden ikke kunne være uten pc pga. hektisk hjemmejobbing og skole (nki). Jeg hadde handla for godt og vel 50k gjennom tidene og lurte på om de ikke kunne være greie å sende meg et nytt hk før jeg returnerte det gamle. Ikke tale om var svaret, selv om jeg ba på mine knær.. Kjipt. Etter det er komplett.no utelukket fra min og mine venners side da jeg også handler hardware til dem. Er klar over at komplett har retten fullt og helt på sin side, men dette var etter mitt skjønn ikke et eksempel på god kundeservice. De tapte kunder og penger på denne saken! Bruker nå ps-data og er knallfornøyd med dem. Nå er det det dessverre sånn at selv om du er ærlig og pliktoppfyllende borger, så er det mange som ikke er det. Komplett vil selvfølgelig ha varen først, slik at de er sikre på å ikke bli bøffa.... Jeg er selvfølgelig klar over at du er god kunde og kanskje burde fått dette, men det er alt for mange som har onde intensjoner.... og derfor kjører de streng linje når det gjelder dette. Og det ville du nok erfart hos de andre nettbutikkene også... Så jeg synes ikke denne klagen var berettiget. Kan jo nevne at jeg bare har handlet hos komplett en gang og ikke har særlig med erfaringer fra dem, så dette svaret er gitt på generelt grunnlag. Prøv det samme hos PSdata, og se hva de svarer..... Børge Endret 2. mai 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Skjønner ikke hvorfor så mange skriver inn for å være helt enig med Topic starter er det for å få flere innlegg ?. Erfaringer `her på forumet er att "alt ikke står så bra til med komplett for tiden" man må jo se på helheten kontra før omlegging.At retur ordninga fungere igjen må man da kunne forvente!. Her er det en som mener det samme som jeg prøvde å si litt tidligere med litt andre ord. Det har vært andre tråder som omhandler akkurat det samme--> GO KOMPLETT! Til sammenligning er man så uheldig å spørre om et problem som har vært tatt opp tidligere, blir man henvist til å lese igjennom disse før man får hjelp av enkelte. Komplett strekker seg ikke lenger enn de burde. De er jo tross alt dyrere enn de fleste andre (store) webbutikkene. Komplett må\burde gi litt igjen for feks de 250 ekstra kronene de tar inn på PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB (i forhold til netshop). Jeg fatter ikke hvordan noen kan påstå at Komplett har en ryddigere webløsning enn psdata og MPX! På AGP-skjermkort er det ramset opp 115 skjermkort på rad uten system\mellomrom. Etter min mening er dette MEGET svakt. ps: dere finner sikkert skrivefeil om dere leter-->jeg gidder ikke å reinskrive Der klarte du jammen å ordlegge deg gitt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Syns komplett er super De her hjelpet meg med valg av komponenter før og så reparer og gir extremt god sørvice! Jeg vil også takk Psdata og mamoz data... Jeg syns også de er noen kjempe firma.... Hva skulle vi ha gjort uten webshop på datautstyr! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nå er det det dessverre sånn at selv om du er ærlig og pliktoppfyllende borger, så er det mange som ikke er det. Komplett vil selvfølgelig ha varen først, slik at de er sikre på å ikke bli bøffa.... En stund tilbake var hk'et mitt veldig ustabilt, og jeg VAR veldig avhenging å ha et system oppe, grunnet jobb sammenheng. ( er privat kunde ) Tok en veldig hyggelig telefonsamtale med PSdata, og forklarte dem at jeg var nødt til å ha et system, og etter par minutter ble vi enige om at de skulle sende meg et nytt hk før jeg sendte inn mitt gamle. Dette kalles service Vil også gi litt ros til komplett. Jeg hadde fått tilsendt et vareparti med ca. 100 cd-r plater. Og 40 av disse cd'ene var korrupte. Tok en telefon og forklarte dem 40 stk, dvs 2 bokser med 20 cd'er i hver var korrupte. De sendte meg 40 nye cd-r plater uten noe ekstra omkostninger. Jeg har jo rett til dette, men her ser vi at de stoler mye på kundene. De ville heller ikke ha disse 40 cd'ene inn, får å sikre seg om at jeg snakker sant eller ikke. Det jeg vil få fram i dette innlegget, er at webshoppene stoler veldig mye på oss kunder, og vi burde være ærlig, slik at webshoppene i framtiden også kan holde en slik service mot oss kunder. Hvis f.eks en webshop merker at det er mange uærlige kunder, vil de stoppe dette tilbudet. Siden de taper mye penger som kunne ha vært unngått. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Komplett er greit nok, pleier å ha bra priser, men det kan i nyere tider variere ^^ Jeg var så uheldig å bestille pc tirsdan, pakken kommer ikke før mandag grunnet helligdag og slikt. utrolig kjipt, men jeg overlever! ,- DDR R0xx0rs! Lenke til kommentar
Bob-Anders Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg hadde også problemer med NB vifte på hovedkort fra Komplett. Jeg fikk ikke ny vifte (jeg måtte sende inn hele kortet) og jeg synes service'n var slett. -Anders Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 komplett har bra leveringstid og support ja.. jeg fikk varen min ca. 48 timer etter jeg bestilte den.. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nå er det det dessverre sånn at selv om du er ærlig og pliktoppfyllende borger, så er det mange som ikke er det. Komplett vil selvfølgelig ha varen først, slik at de er sikre på å ikke bli bøffa.... En stund tilbake var hk'et mitt veldig ustabilt, og jeg VAR veldig avhenging å ha et system oppe, grunnet jobb sammenheng. ( er privat kunde ) Tok en veldig hyggelig telefonsamtale med PSdata, og forklarte dem at jeg var nødt til å ha et system, og etter par minutter ble vi enige om at de skulle sende meg et nytt hk før jeg sendte inn mitt gamle. Dette kalles service Vil også gi litt ros til komplett. Jeg hadde fått tilsendt et vareparti med ca. 100 cd-r plater. Og 40 av disse cd'ene var korrupte. Tok en telefon og forklarte dem 40 stk, dvs 2 bokser med 20 cd'er i hver var korrupte. De sendte meg 40 nye cd-r plater uten noe ekstra omkostninger. Jeg har jo rett til dette, men her ser vi at de stoler mye på kundene. De ville heller ikke ha disse 40 cd'ene inn, får å sikre seg om at jeg snakker sant eller ikke. Det jeg vil få fram i dette innlegget, er at webshoppene stoler veldig mye på oss kunder, og vi burde være ærlig, slik at webshoppene i framtiden også kan holde en slik service mot oss kunder. Hvis f.eks en webshop merker at det er mange uærlige kunder, vil de stoppe dette tilbudet. Siden de taper mye penger som kunne ha vært unngått. Ja det kan godt være at komplett har hatt negative erfaringer med dette, og at PSdata kanskje tar sjansen for å fremstå som mer flekible, og det er ikke negativt, men jeg synes det skal være opptil hver butikk. Så akkurat disse tingene synes jeg ikke er grunnlag for kritikk. Men alle kan ikke være enige heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå