theDurkan Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kan ikek si noe om kunderservicen på komplett.no. Jeg har aldri hatt noe å spørre eller klage om. Komplet er kanskje Norges beste webshop. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Slenger meg på denne og må si at Komplett er en veldig god webshop. Positivt er det også som nevnt tidligere i tråden at fler og fler fra norges webshop'er joiner forumet her. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Dette er et forum der man forteller sin erfaring, eller spør etter andres erfaringer om div. nettbutikker. Dersom folk er så fordømt fornøyde, så la dem skryte så mye dem vil. Har aldri hatt no tukkel med komplett.no. Det du skreiv i posten din var bare drit barnslig. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Dette er et forum der man forteller sin erfaring, eller spør etter andres erfaringer om div. nettbutikker. Dersom folk er så fordømt fornøyde, så la dem skryte så mye dem vil. Har aldri hatt no tukkel med komplett.no. Det du skreiv i posten din var bare drit barnslig. helt enig... må da være lov å skryte om man er fornøyd. Selv har jeg bare positive erfaringer med Komplett selv! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! om jeg tørr spørre... hva er galt med å rose noen når de gjør en bra jobb? om folk er fornøyd så la de si nøyaktig ka de har på hjertet. gud vite at det er nok av kommentarer når bedrifter gjør noe negativt... fint å være litt positiv av og til også Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dette er et forum der man forteller sin erfaring, eller spør etter andres erfaringer om div. nettbutikker. Dersom folk er så fordømt fornøyde, så la dem skryte så mye dem vil. Har aldri hatt no tukkel med komplett.no. Det du skreiv i posten din var bare drit barnslig. Det var kansje det som var intensjonen... Jeg har handlet hos mange webbutikker(inkl komplett, MPX, XD, PSDATA, DATABUTIKKEN, ITBUTIKKEN osv) og har aldri hatt problemer. Det virker som det er gått mote i å skryte av komplett selv om de på langt nær har de beste prisene. Diskusjonen kunne gjerne ha vært litt mer nyansert for min del! Jeg har lagt merke til hvordan de som har hatt noe å utsette på komlett har blitt SABLET ned av komlett-tilhengere + komplett.no. Til slutt vil jeg si at det er greit at komplett.no svarer på generelle spørsmål på forumet, MEN ikke at de forsvarer enkeltsaker. De som har fått tildelt denne jobben hos komplett kan sikkert snakke litt bedre for seg enn en 17 åring som har hatt problemer med dem. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Var vel ikke akkurat det jeg reagerte mest på.. Mer på dette: tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Endret 28. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 CobraM <3 Komplett.no Er ikke mer å si om det. Det ene problemet jeg hadde med dem innrømmet de feilen og sendte meg HL2 gavekort og BF'42. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg kan desverre ikke si meg enig med skrytet av komplett.no sin kundeservice. For en tid tilbake hadde jeg en sak med dem angående et ustabilt Abit nf7-s v2.0 hovedkort. Problemet var at jeg i den perioden ikke kunne være uten pc pga. hektisk hjemmejobbing og skole (nki). Jeg hadde handla for godt og vel 50k gjennom tidene og lurte på om de ikke kunne være greie å sende meg et nytt hk før jeg returnerte det gamle. Ikke tale om var svaret, selv om jeg ba på mine knær.. Kjipt. Etter det er komplett.no utelukket fra min og mine venners side da jeg også handler hardware til dem. Er klar over at komplett har retten fullt og helt på sin side, men dette var etter mitt skjønn ikke et eksempel på god kundeservice. De tapte kunder og penger på denne saken! Bruker nå ps-data og er knallfornøyd med dem. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg syns at komplett er et knall webshop! Men gamle designen på sida deres var bedre Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var vel ikke akkurat det jeg reagerte mest på.. Mer på dette: QUOTE (rolfar @ 28/04/2004 : 16:05) tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Dette skrev jeg for å illustrere hvilken retning denne tråden gikk....ALL HAIL KOMPLETT!! Jeg tviler på at språkbruken ble for sterk, heller at meningen min "forurenset" tråden. Noen av dere må jo være enig i at måten jeg satte det på spissen var litt mer fargerikt enn "jeg er litt uenig med dere som mener bla bla bla..." Det må jo være greit å bruke en muntlig stil i et fora som dette!?! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg tviler på at språkbruken ble for sterk, heller at meningen min "forurenset" tråden. Ja kanskje. Men jeg mener at man ikke trenger å leke fjortiss. Dersom du er i den tilstanden(ja, jeg vil velge å kalle "fjortiss" en tilstand), noe jeg ikke tror du er, så er det vel uansett mulig å formulere seg på en annen måte en det som du gjorde. Så avslutter vi denne samtalen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Synes det går kjappere med Psdata.no enn komplett.no. Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ... utsette på komlett har blitt SABLET ned av komlett- tilhengere + komplett.no. synes forresten at komplett fortjener å høre at de gjør en god jobb. Har ikke alltid vært like fornøyd, men det er over nå Kan også si meg enig i at jeg likte det gamle designet bedre Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Var vel ikke akkurat det jeg reagerte mest på.. Mer på dette: QUOTE (rolfar @ 28/04/2004 : 16:05) tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Dette skrev jeg for å illustrere hvilken retning denne tråden gikk....ALL HAIL KOMPLETT!! Jeg tviler på at språkbruken ble for sterk, heller at meningen min "forurenset" tråden. Noen av dere må jo være enig i at måten jeg satte det på spissen var litt mer fargerikt enn "jeg er litt uenig med dere som mener bla bla bla..." Det må jo være greit å bruke en muntlig stil i et fora som dette!?! vel, det var ikke konstruktiv kritikk i det hele tatt, bare bs som sklir ut av deg... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har alltid hatt gode erfaringer med komplett. Jeg har bestilt for endel tusen og har aldri blitt skuffet av leveringstid og service. Syns det er helt topp å se at det går an å poste for å skryte litt og. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Komplett sitt gamle design var bedre. Det må jeg si. Det eneste som mangler fra komplett er den lille påskjønnelsen hvis man handler. Jeg valgte Netshop for min siste investering, kun for å se om den sjokoladen er så god som de sier. Men kommer til å bruk komplett.no i framtiden. Enestejeg finner litt dumt med komplett.no er at de ikke har noe casemod greier. Og lite utvalg av kjølere genrelt. Men jeg synes at PSdata, microplex og de andre webshoppene har rotete side i forhold. Komplett.no er faktisk en enkel side å finne fram på. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De siste 3 mailene jeg har sendt til de har jeg aldri fått svar på. Det er irriterende. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 vel, det var ikke konstruktiv kritikk i det hele tatt, bare bs som sklir ut av deg... Takk! Jeg kunne ha diskutert meg ihjel med kjedelige argumenter, men ville allikevel ikke ha nådd frem til de som var målgruppen. Har du vært smart nok til å lese mellom linjene, har du sett hva som var det bakomforliggende poenget! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg kan i grunnen ikke si noe annet enn positive ting om komplott.no (pun fully intended) selv De gangene jeg har handlet der har jeg fått varene fort (selv i feriesesongene), og når jeg en gang var så uheldig å måtte sende tilbake mitt elskede skjermkort kompenserte de for min tid i kjedsomhet med å gi meg et dyrere skjermkort enn det jeg hadde i utgangspunktet (selv om det bare var snakk om 300 kr (4900 til 5200) er det da fortsatt noe...). Nå skal min far kjøpe seg en ny PC med skjerm, så det blir nok snakk om at komplett atter en gang tjener noe over 30k på min familie Go komplett, go komplett, go komplett. Det eneste jeg synes de burde vurdere er å ta inn noen andre strømforsyninger enn det søppelet de nå har inne. Hvor ble det utav alle Enermax strømforsyiningene dere en gang leverte? Noe annet de kunne vurdere å ta inn er dyre kabinetter, slik som Lian Li. For all del, CoolerMaster er pent det, men det hadde vært greit med et noe større utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå