Rufati Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For andre gang er NB viften på mitt HK ødelagt. Tenkte kanskje de var en smule lei av å drive å sende meg slike. Men neida, 1 mail og knallkjapp respons: "Sender i posten i dag." Slikt liker vi Lenke til kommentar
Epidemi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hehe, alltid fått bra respons og support hos komplett.no. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 samme her... Komplett.no skuffer aldri Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg og synes at supporten på komplett.no ikke er så værst Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 har heller aldri hatt no problemer og de svarer raskt og er alltid hyggelige:D Stå på! Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk skal dere ha folkens! Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Samme her Har alltid fått veldig god hjelp, og kjapp/god service. Endret 28. april 2004 av Ferber Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hadde alle kunnet si det samme :"ringte de, og det ordna seg med en gang." Desverre så har ikke jeg den erfaringa. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ja må nok si meg enig med dette. Har alltid fått god support hos komplett. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For en god stund siden (2år) så klagde jeg på komplett, jeg det var en litt kjip sak, men jeg fortsatte å handle der, og har i ettertid bare vært fornøyd... men nå skal det sies at jeg er ganske fornøyd med de fleste webshoper i norge. Jeg forventer svar på mail innen noen timer på en hverdag, i arbeidstid... og det innfrir de fleste... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk skal dere ha folkens! hmm begynner å bli en trend dette hittil har jeg sett microplex netshop komplett pyton osv bli aktive forumbrukere kjempebra!!! forresten fornøyd med komplett jeg og Lenke til kommentar
buundi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Komplett er veldig bra på priser og på kundeservice. Alle burde lære av dem. Men hvorfor har de ikke mulighet for å betale med kredittkort som Visa og Mastercard? Det koster jo ikke mer enn 10-15000 og implementere det for komplett. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk skal dere ha folkens! hmm begynner å bli en trend dette hittil har jeg sett microplex netshop komplett pyton osv bli aktive forumbrukere kjempebra!!! forresten fornøyd med komplett jeg og det er bra de svarer på spørsmål og slikt, så lenge dem ikke reklamerer osv. som det var litt problemer med for noen år siden... (det var riktignok ansatte, og ikke direkte noen representanter for butikkene) Lenke til kommentar
svennand Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk skal dere ha folkens! hmm begynner å bli en trend dette hittil har jeg sett microplex netshop komplett pyton osv bli aktive forumbrukere kjempebra!!! forresten fornøyd med komplett jeg og det er bra de svarer på spørsmål og slikt, så lenge dem ikke reklamerer osv. som det var litt problemer med for noen år siden... (det var riktignok ansatte, og ikke direkte noen representanter for butikkene) så sant så sant... vel det er bedre at de bruker bedriftlogo og har brukernavn som kan refereres til bedriften framfor dinna snikreklamen som foregikk for en stund tilbake ja.. men det var nå kjempegøy å ta dem på fersken da spesielt hvis den personen hadde slengt dritt om andre bedrifter osv ble skikkelig dårlig reklame for si eiga bedrift Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Komplett er veldig bra på priser og på kundeservice. Alle burde lære av dem. Men hvorfor har de ikke mulighet for å betale med kredittkort som Visa og Mastercard? Det koster jo ikke mer enn 10-15000 og implementere det for komplett. Hei buundi! Dette jobbes det med og vi forventer VISA/Mastercard betaling online i løpet av forholdsvis kort tid. Vi tør dog ikke love en helt eksakt dato på dette men for å røpe noe så kommer det nok før badetemperaturene når sitt beste nivå Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Komplett er en meget bra Webshop med meget bra service ! Stå på ! Lenke til kommentar
rottert Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Komplett er best på support, service og utvalg. Gode priser også. Alt dette gjør at det er en fantastisk fin webshop. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Enig i at komplett.no er gode på support, stå på Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Uansett om eg ikkje har opplevd noko gale med mine komponentar, synst eg at support _er_ viktigare enn pris i ei viss grad. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tror han Komplett.no Salg typen leser og ona..... når han leser hva dere skriver. Det er greit med skryt, men det får da være måte på!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå