Gå til innhold

Komplett - Må skryte litt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en god stund siden (2år) så klagde jeg på komplett, jeg det var en litt kjip sak, men jeg fortsatte å handle der, og har i ettertid bare vært fornøyd... men nå skal det sies at jeg er ganske fornøyd med de fleste webshoper i norge. Jeg forventer svar på mail innen noen timer på en hverdag, i arbeidstid... og det innfrir de fleste...

Lenke til kommentar

Komplett er veldig bra på priser og på kundeservice. Alle burde lære av dem. Men hvorfor har de ikke mulighet for å betale med kredittkort som Visa og Mastercard? Det koster jo ikke mer enn 10-15000 og implementere det for komplett.

Lenke til kommentar
Tusen takk skal dere ha folkens!  :blush:

hmm begynner å bli en trend dette ;)

hittil har jeg sett

microplex

netshop

komplett

pyton

osv

bli aktive forumbrukere :p

kjempebra!!! :thumbup:

forresten fornøyd med komplett jeg og :)

det er bra de svarer på spørsmål og slikt, så lenge dem ikke reklamerer osv. som det var litt problemer med for noen år siden... (det var riktignok ansatte, og ikke direkte noen representanter for butikkene)

Lenke til kommentar
Tusen takk skal dere ha folkens!  :blush:

hmm begynner å bli en trend dette ;)

hittil har jeg sett

microplex

netshop

komplett

pyton

osv

bli aktive forumbrukere :p

kjempebra!!! :thumbup:

forresten fornøyd med komplett jeg og :)

det er bra de svarer på spørsmål og slikt, så lenge dem ikke reklamerer osv. som det var litt problemer med for noen år siden... (det var riktignok ansatte, og ikke direkte noen representanter for butikkene)

så sant så sant...

vel det er bedre at de bruker bedriftlogo og har brukernavn som kan refereres til bedriften framfor dinna snikreklamen som foregikk for en stund tilbake ja..

men det var nå kjempegøy å ta dem på fersken da :yes:

spesielt hvis den personen hadde slengt dritt om andre bedrifter osv :cool:

ble skikkelig dårlig reklame for si eiga bedrift :laugh:

Lenke til kommentar
Komplett er veldig bra på priser og på kundeservice. Alle burde lære av dem. Men hvorfor har de ikke mulighet for å betale med kredittkort som Visa og Mastercard? Det koster jo ikke mer enn 10-15000 og implementere det for komplett.

Hei buundi!

Dette jobbes det med og vi forventer VISA/Mastercard betaling online i løpet av forholdsvis kort tid. Vi tør dog ikke love en helt eksakt dato på dette men for å røpe noe så kommer det nok før badetemperaturene når sitt beste nivå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...