Hidden Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Vi har Vagabond fonten her, men trenger en "Vagabond Light" (d.v.s. tynnere bokstaver) - da kunden som leverte gammelt arbeid i form av et dårlig bilde, som jeg har laget på nytt, selvfølgelig ikke hadde den fonten liggende som de har brukt på materialet før. Jeg har lett høyt og lavt, søkemotorer og font sites, men finner bare den vanlige tykke Vagabond fonten. Og ingen andre ligner egentlig særlig på den tynne Vagabond varianten. Ville satt pris på det om noen kan hjelpe meg. Ikke links til font samlinger please, jeg må ha akkurat den fonten (Vagabond Light). Evt.: Fortell meg hvordan jeg på en måte tilpasset vanlige dødelige kan contracte bokstavene manuelt. Jeg mener, om jeg outliner dem, blir det et lite helvete å skulle gjøre slikt manuelt... Dakk dakk og gratis valgfritt PC budget spill fra Play.com til den som kan hjelpe meg Endret 28. april 2004 av Hidden Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har en font som heter "Vagabond Hollow" - er det den du tenker på, så kan jeg sikkert maile den til deg.... Lenke til kommentar
Danko Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvordan ser fonten ut da? har du f.eks en .jpg av det du har fått av kunden e.l.? edit: eller har du evnt link til den tykke varianten? Endret 28. april 2004 av Danko Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Her fant jeg en Vagabond utgave som var tynnere enn de andre jeg fant på nett. Vet ikke om det er den du er ute etter... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for tips, men det var ingen av de. Og kunden visste som sagt ikke noe hvor de hadde funnet den.. *sukk*. Men jobben er ferdig nå anyways. Det ble en del manuelt arbeid (jeg outlinet tekst boksen og brukte så path offset med -0,5 i verdi og renset opp punktene etterpå). Sjefen ble fornøyd og kunden ble fornøyd, så da er vel alt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå