ZyberZone Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hmmm, leste først "Bluecom brygger eget" Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 iiiik sjekk de blodprisene på SDSL fra bluecom http://www.bluecom.no/privat/produkter/priser_privat/ Hastighet - Etablering - pris pr/mnd 512/512 5 900 795 1024/1024 5 900 995 2048/2048 5 900 1 495 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hehe, høres jo billig ut. Sjekk f.eks. http://www.bredband.com/se/content.jsp?t=2&s=3&m=302 Koster 895 kr å etablere, 895 kr/måned, men da har du jo en limit på 300 GB.. Grei pris Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Kjære kjære Bluecom. La oss hoppe over Bodøværingene og gå direkte til Tromsø, greit? Dette skulle vel stille dem på lik linje med Nextgentel, men bare med mye bedre dekning. Håper dette skaper press mot Telenor slik at konkurransen blir større. Har klagd lenge på hvordan bredbands Norge er per dags dato, men med dette og Firstmile som skal lansere ADSL 2, så ser det ut til å gå fremover. Langt igjen til svenskene riktignok, men vi nærmer oss. Stå på Bluecom. Et skritt i riktig retning. Endret 28. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Får håpe nextgentel følger etter med høyere hastigheter Tror Nextgentel får problemer med det. De leverer vel det en ADSL linje klarer av hastighet med tanke på echo Får vente og se om dem kommer med VDSL etter hvert Lenke til kommentar
viplash Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 448 ut er vel max, på Telenor sitt nett, eller tar jeg feil?Håper Telenor følger etter med bedere upload da, ellers bytter jeg til Bluecom. Det er allerede tilgjengelig her med det nye tilbudet 448 er ikke maks når det gjelder ADSL, men mulig telenor ikke tilbyr mer. men en adsl linje kan klare 8mb ned og 812kb ut Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som veit hva slags hastigheter de vil tilby på sentralene med eget utstyr? Har hørt 1500/448 (eller noe sånnt), for å være litt kravstor, kommer det noe raskere (2000/500 kunne vært greit ;-) ) Lenke til kommentar
Sjodalf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette var da gammelt nytt. Har vist dett i to mnd De kommer til å prioritere de største stedene først. Noe som jo er logisk da de faktisk driver butikk. Men pga BlueCom sin plassering så var Sandefjord ganske tidlig ute. De leverer noe helt rått med variasjoner innen hastigheter dette er jo knall!!! trodde ikke mine egne øyne da jeg sjekket om jeg kunne få bredbånd fra BlueCom. og ja! de skal bygge ut sentralen min!!!! så dette er ett bevis på at de ikke bare prioriterer de største stedende først! for her jeg bor er det ikke noe volsomt marked akkurat GO GO Bluecom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå