TEE Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan finne et PS2 til USB adapter? Jeg har ikke hatt noe problem med å finne USB til PS2, men problemet er altså at jeg har ting med PS2 kontakt som skal kobles til en laptop som kun har mulighet for USB. Har trålet Oslo rundt i diverse lugubre og mer kjente dataforretninger uten å finne noe Vil bli meget takknemlig om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 USB to PS/2 Adapter This USB to PS/2 Adapter (Converter) allows you to use your USB port with two PS/2 devices. This is a very convenient way to use a new laptop without two PS/2 ports with older devices such as a keyboard or mouse that has a PS/2 interface. At 1 foot long, the cable is easy to stow away and carry from place to place. If you are looking for a longer USB to PS/2 adapter, you can also get our 10 foot USB extension cable to give you a total of 11 feet. Learn about our Reseller Program Order several and save on shipping! For a quote on a higher volume than provided, call us at (801)356-3823 or email [email protected]. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Litt mer komplisert å konvertere den veien. Jeg tror ikke det holder med en passiv adapter. Vet Elfa har hatt en USB-sak med 2 PS/2 porter, men den koster nærmere 1000 kr. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fant en billigere hos PSData. Lenke til kommentar
steamr Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Clas Ohlson har også en som ser nesten identisk ut med den du får fra psdata. Og den koster det samme... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 føler seg litt dum..tenkte ps2 som i playstation 2 ikke PS/2. Går å legger seg igjen kl 10 er alt for tidlig å stå opp Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 føler seg litt dum..tenkte ps2 som i playstation 2 ikke PS/2. Går å legger seg igjen kl 10 er alt for tidlig å stå opp Var vel litt min skyld som skrev PS2 istedet for PS/2 også Og til alle andre, hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå