Gå til innhold

Poll: Hvorfor er det vanskelig å lage tråder i rett kategori


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-05 14:07, SirHartge skrev:

Når man skriver i emnefelte "hvilket hovedkort?", da er det da logisk at det skal likke i hk og cpu.


 

Det er problemet... De skriver IKKE "hvilket hovedkort?". De skriver "hjelp". Å kreve at de da skal poste i riktig kategori når de ikke skjønner feltbruken engang blir å kreve ALTFOR mye på en gang :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 14:04, negerhenriksen skrev:

Grunnen til at jeg poster alt jeg skriver i alt om data er at det er der folk leser først og fordi jeg er lat ! Det er oxo litt for å terge SirH. !



 

Feil tenkt. Det er som regel de uvitende som poster svar i annet om data. De med kunnskap holder seg som regel til under kategoriene.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å poste riktig.

 

Men jeg synes det er utrolig morsomt å se hvordan HrHartge ( :razz: ) irriterer seg over folk som poster feil.

 

*ser for meg et blodsprengt tryne som river seg i håret* :lol:

 

 

Til ettertanke for MrHartge: ( :lol: )

Det er jo allmenn viten at det er mer morsomt å plage mennesker som lar seg irritere...

:?:

 

_________________

Bare litt nysjerrig:

 

Hvilken stol bruker DU?

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-04-25 10:24 ]

Lenke til kommentar

Gjør det jeg kan for å poste riktig, dvs. faktisk ofre en liten tanke på hva det egentlig er for noe tomt vrøvl jeg skal praple ut til alle dere stakkarer om denne gangen :wink:

 

Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor folk poster feil gjentatte ganger, ikke bare blir det rot på forumet, men det er også mye vanskeligere å få et eller flere saklige svar, som nevnt tidligere i tråden.

 

Monhart: tror neppe SirHartge har noe i mot å bli arbeidsløs i akkurat denne sammenhengen :smile: (eller? :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...