SirHartge Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 NÅ er jeg lei!! Har renska 1 sida til Annet om data, flytta 32 tråder. Er det vanskelig å poste i rett kategori? Når man skriver i emnefelte "hvilket hovedkort?", da er det da logisk at det skal likke i hk og cpu. Eller man spør "Er winXP bra", windows er programvare, hvor skal det legges, JO! I programvare Er det mangel på inteligens eller er det ren latskap? Såklart mange fristes av å tro at i Annet om data så får man fortere hjelp. Men der tar mange feil. Postene går fortere der enn i spesial kategoriene. I hvis du poster i kategoriene, så får du hjelp av de som interesserer seg i akkurat den kategorien. Du får garantert bedre svar der. Beklager mitt utbrudd her, men blir av og til lei:D Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Du må no få noe å rutte med når du har fri fra jobb Men jeg er ganske enig i det du sier at det ikke kan ver så vanskelig å poste i riktig kategori. Les over hvor og hva du poster, så blir ting så mye bedre.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Savner ett alternativ: "Sorry SirHartge, men jeg gjør ikke slik ****skap mot deg og forumet generelt" Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg satt og letet etter den selv.. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Sorry glemte det.. Men jeg sikter ikke til dere som er flinke. Det er heldigvis mange kjekke folk her åsså.:smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei SirHartge! Ja,eg også lette etter eit alternativ for oss som ikkje poster i feil katogori.. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Dere får si det her da vettu:D Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg bruker bare den vis-for-siste-24-timer-greia uansett, jeg. Trodde det var mest genialt? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 15:33, the_ruthless skrev:Jeg bruker bare den vis-for-siste-24-timer-greia uansett, jeg. Trodde det var mest genialt? Det er jo den som er mest genial ..! Jeg bruker kun den.. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 All ære Til SirHartge som er en sill og grei kar som rydder opp etter de som feilposter. Jeg poster relativt sjelden, siden det er ofte andre som har postet liknende før meg. Så de få gangene koster det meg ca.1 kalori å tenke hvilke kategori den sakl i. er dette for mye å spandere?? :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Eg bruker ofte den vis site 24timar og vis siste veke..(kan hende eg har værte borte ei stund..) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Helt ening Stratos, lite kalorier med å spare på å slenge poster i Annent om data. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 vet du om jeg har driti meg ut der ?? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Har ikke lagt merke til noe i det siste.. Lenke til kommentar
hutre Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Når du først har en diger knapp med "POST NY TRÅD" rett foran nesen er d vel ikke alle som gidder å bruke ekstra tid på å poste rett plass når du alltid rydder opp etter dem... :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 14:07, SirHartge skrev:NÅ er jeg lei!! rediger : slett : send Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 ...Min stemme gaar til "Ikke nok IQ". Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hahaha. For å ergre SirHartge (13) (56.52%). skjønner du? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Jaja.. snart slutter jeg.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 må bare ha d klart. hvis man trenger hjelp med et grafikkort, skal man da poste d under hjelp eller under grafikkort?eller kan man velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå