tek73 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 kjører dualboot mellom windows xp og linspire(lindows)(som jeg forøvrig installerte sist). Jeg bruker også den eksterne harddisken til min stasjonære pc som også bruker windows xp. Nå får jeg problemer i windows når jeg prøver å skrive til den del av harddisken på den eksterne som er ntfs(har delt den i 2. 1 del 100 gb ntfs og 50 gb fat32) . Det går greit å hente ut dataene fra begge delene men når jeg prøver å skrive til ntfs-delen kommer det opp feilmeldinger som sier at feilen kan ligge i maskinvaren eller konfigurasjonen. Samt kan ikke lagre til G:/$mfr eller noe sånt + beskjed om at filen ikke kunne overflyttes. Sjekket harddisken med de innebygde verktøyene i windows uten at jeg kom noe lenger. Så spørsmålet er vet noen hva problemet er og hva jeg kan gjøre med det ? Selv om dette er en ekstremt vanskelig problemstilling(for meg iallefall) vil jeg takke for all eventuell hjelp? Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 tok og delte den 100 gb partisjonen i 2 og nå ser alt ut til å være i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå